خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد:

راه اندازی مرکز هماهنگی خیرین خوزستان گام بلند هلال احمر در محرومیت زدایی از مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۳۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: داوطلبان در جمعیت هلال احمر تلاش های زیادی را در زمینه محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها برداشته و باعث رشد مطلوبی در این زمینه شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب در بندر ماهشهر، اظهار کرد: جمعیت هلال‌ احمر با توجه به اصول و اهدافی که دارد قدم هایی را در زمینه ارائه خدمات بشردوستانه برداشته است که با توجه به محرومیت مفرط خوزستان و حاشیه نشینی در آن، توجه ویژه ای به این امر شده است.

وی افزود: جمعیت هلال‌ احمر خوزستان در زمینه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مناطق حاشیه نشین تلاش های زیادی را انجام داده که از جمله این مناطق محروم، شهرستان ماهشهر است که علی رغم وجود صنایع بزرگ پتروشیمی و شرایط اقتصادی مطلوب مناطق محروم زیادی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: داوطلبان در جمعیت هلال احمر تلاش های زیادی را در زمینه محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها برداشته اند و جمعیت هلال ‌احمر رشد مناسبی را در زمینه ارائه خدمات داوطلبانه داشته است.

خدادادی ادامه داد: هلال‌ احمر برای رسیدن به اهداف خود به نیروهای نوع دوست و فداکار نیاز دارد که در این میان جوانان و داوطلبان می توانند نقش موثری را در این زمینه ایفا کنند، که با برنامه های صورت گرفته در حوزه های آموزشی و امدادی زمینه لازم برای حضور جوانان فراهم شده است.

وی بیان کرد: ما سرمایه ای به جز جوانان در جامعه نداریم و توجه به جوانان در راستای توانمندسازی و مصون سازی می تواند زمینه ساز تحقق اهداف عالی انقلاب باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: به زودی تشکیلاتی در هلال احمر در زمینه متمرکزسازی مشارکت خیرین در زمینه های مختلف و حذف موازی کاری ها در این زمینه راه اندازی می شود.

براساس این گزارش، در این همایش از داوطلبان و جوانان فعال و امدادگران طرح های امداد و نجات نوروزی و اربعین حسینی(ع) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز