خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان:

رؤسای بازنشسته ورزش خوزستان پست‌های خود را ترک کنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۶۸

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انتظارمان این است افرادی که در هیأت‌های ورزشی بازنشسته محسوب می‌شوند، در یک فضای آرام، دوستانه، ورزشی و فارغ از هر نگاه،‌ پست‌های خود را ترک کرده تا افرادی دیگر جایگزین آنها شوند و حافظ منافع این رشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم نصیری با اشاره به 15 آذرماه، آخرین مهلت ترک خدمت بازنشستگان، اظهارکرد: این یک قانون است و در همه ارگان‌ها، نهادها و اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اجرا می‌شود و همه باید به آن تمکین کنیم و انتظار ما این است که افراد بازنشسته در حوزه ورزش نیز به قانوان احترام بگذراند.

وی با بیان این‌که چهار رئیس از هیأت‌های ورزشی خوزستان شامل این قانون می‌شوند که در این زمینه به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است، افزود: در شهرستان‌ها نیز افراد زیادی هستند که با توجه به این قانون باید پست‌های خود را ترک کنند. در هر صورت این یک قانون است و کسی نمی‌تواند برابر آن مقاومت کند و در غیر این‌صورت جرم محسوب می‌شود. ما هم این موضوع را به افراد بازنشسته در ورزش، چه در اهواز و چه در شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و بازرسی اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان نیز به جدیت دنبال انجام این مهم است و مطمئنا اجرا می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حتی در وزارت ورزش و جوانان نیز این قانون شامل حال چند تن از رؤسای فدراسیون‌ها می‌شد که در فدراسیونی از جمله جودو، عملی شد. به هر حال انتظار می‌رود که خود افراد بازنشسته هر چه سریعتر به قانون اکتفا و پست‌های خود را ترک کنند.

وی عنوان کرد: ما قصد داریم طی مراسمی از چهار رئیس بازنشسته هیأت‌های ورزشی استان قدردانی کنیم و تأکیدمان نیز حفظ حرمت این عزیزان است، حفظ حرمت آن‌ها خط قرمز ما محسوب می‌شود. خود ما اصلا میل و رغبتی به جابه‌جایی نداریم و از عملکرد آن‌ها در هیأت‌های تحت پوشش رضایت داریم ولی قانون فصل‌الخطاب است.

نصیری خاطرنشان‌کرد: انتظارمان این است که افرادی که در هیأت‌های ورزشی و همچنین شهرستان‌ها طبق قانون بازنشسته محسوب می‌شوند، در یک فضای آرام، دوستانه، ورزشی و فارغ از هر نگاه،‌ پست‌های خود را ترک کرده تا افرادی دیگر جایگزین آن‌ها شوند و حافظ منافع آن رشته‌ها باشند و خللی نیز در منافع این رشته‌ها به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون رئیس هیأتی برای ترک پست خود پیش‌قدم شده است؟ گفت: به این صورت نبوده است، ولی طبق بخشنامه‌ موجود، اگر رئیس هیأتی تا 15 آذرماه، پست خود را ترک نکند، بعد از این روز ما نمی‌توانیم هیچ مکاتبه‌ای با او داشته باشیم. پس تأکید و انتظار ما این است که خود آن‌ها در این زمینه با ما همکاری کنند و قانون رعایت شود، فضایی را ایجاد کنیم که قانون به آسانی و راحتی به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز