خبرگزاری کار ایران

یک فعال گردشگری تاکید کرد:

مسئولان منطقه آزاد اروند با قطر ایرویز رایزنی کنند/ لزوم برقراری پرواز مستقیم آبادان-دوحه

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۳۹

یک فعال گردشگری گفت: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز قصد دارد تعداد پروازهای خود را در ایران افزایش دهد و ضرورت دارد مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند با این شرکت وارد مذاکره شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود نواصر اظهار کرد: فرودگاه آبادان یک فرودگاه بین‌المللی است که با توجه به شرایط منطقه آزاد اروند باید تعداد پروازهای خارجی آن به منظور رشد و توسعه اقتصادی افزایش یابد.

وی با اشاره به تعداد فعالان اقتصادی در استان خوزستان افزود: این استان تنها استان کشور است که سه اتاق بازرگانی دارد که دو اتاق بازرگانی در محدوده منطقه آزاد اروند(آبادان-خرمشهر) واقع شده است و همچنین منطقه آزاد اروند تنها منطقه آزاد در کشور است که دارای دو اتاق بازرگانی است که این موضوع ضرورت برقراری پروازهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه را دوچندان کرده است.

این فعال گردشگری برقراری پروازهای خارجی در منطقه آزاد اروند را موجب اشتغالزایی بیشتر دانست و گفت: یکی از شرکت‌هایی که قصد دارد تعداد پروازهای خود را در ایران افزایش دهد، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز است.

نواصر با بیان اینکه پروازهای قطر ایرویز در ایران با هواپیمای ایرباس 320 انجام می‌شود، عنوان کرد: این شرکت از ژانویه سال 2019 پروازهای خود به شیراز و اصفهان را افزایش خواهد داد و از ماه فوریه نیز یک پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی اصفهان ایجاد خواهد کرد؛ با راه‌اندازی خط پروازی مستقیم به اصفهان این شهر پس از تهران، شیراز و مشهد چهارمین شهر ایران خواهد بود که قطر ایرویز از دوحه به آن پرواز مستقیم ایجاد خواهد کرد.

وی علاقمندی هواپیمایی قطر ایرویز به افزایش تعداد پرواز در ایران را یک فرصت مهم قلمداد کرد و گفت: ضرورت دارد مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به ظرفیت‌های بالای این منطقه با هواپیمایی قطر ایرویز وارد مذاکره شوند تا با رشد صنعت توریسم منطقه، شاهد توسعه اقتصاد نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز