خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان خبر داد:

احداث ساختمان اداری جدید شهرداری هندیجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۷۰

شهردار هندیجان گفت: شهرداری هندیجان در نظر دارد جهت رونق هندیجان جنوبی ساختمان اداری و جدید خود را در این منطقه محروم احداث کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش حشم‌دار اظهار داشت: بنده شهردار شهر هندیجان هستم و هیچ تفاوتی میان هندیجان جنوبی و شمالی قائل نیستم و باید به همه مناطق به‌ صورت یکسان توجه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه به هندیجان جنوبی در طول سالیان گذشته کمتر توجه شده، بنابر این در نظر داریم توزیع عادلانه امکانات خدماتی را در سطح شهر یکنواخت کنیم. هندیجان جنوبی منطقه‌ای کم برخوردار است.

شهردار هندیجان بیان کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر احداث ساختمان اداری شهرداری هندیجان در هندیجان جنوبی در نزدیکی واحد آتش ‌نشانی است.

حشم‌دار با بیان مشکلات این مکان گفت: پس از پیگیری‌های مستمر این محل بابت بدهی‌های سنوات قبل، شهرداری در اختیار تأمین اجتماعی قرار گرفته که خوشبختانه با برگزاری جلساتی در سطح شهرستان و استان این مشکل رفع شده است.

وی عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان، اعضای شورای شهر هندیجان پس از بحث و بررسی در خصوص قطعه زمین مورد نظر که در مالکیت تأمین اجتماعی بود، مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان موافقت خود را جهت عودت زمین به شهرداری اعلام کرد.

شهردار هندیجان ادامه داد: با موافقت تأمین اجتماعی با عودت زمین مورد نظر، عملیات احداث ساختمان جدید اداری شهرداری هندیجان را در هندیجان جنوبی آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز