خبرگزاری کار ایران

از دیدار با علما تا غبار روبی امامزادگان هندیجان در هفته اوقاف

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۸۷

رئیس اداره اوقاف شهرستان های هندیجان و ماهشهر گفت: در هفته اوقاف، دیدار با علما، مسئولان، غبار روبی مزار امامزادگان و دیدار با خبرنگاران شهرستان هندیجان را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، سعید حمودی اظهار داشت: هفته وقف از 15 آبان آغاز و تا 24 آبان ماه ادامه دارد که در این هفته برنامه‌های زیادی در شهرستان‌های هندیجان و ماهشهر اجرا شد.

وی افزود: ضمن تبریک این هفته به تمام واقفان و مردم عزیز این دو شهرستان ولایت مدار، با شروع هفته وقف از روز سه شنبه 15 آبان برنامه‌های این اداره با سرکشی از واقفان در شهرستان ماهشهر شروع گردید.

رئیس اداره اوقاف هندیجان و ماهشهر بیان کرد: حضور در مراسم ارتحال پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع شهرستان بندر هندیجان، مراسم شهادت امام رضا (ع)، حضور در پیاده روی بیش از 6 هزار نفری مردم شهرستان بندر ماهشهر به سمت امامزاده حمزه (ع) از  برنامه‌های ما بوده است.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه بندر ماهشهر و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، تجلیل از واقفان و برگزاری همایش در این خصوص و دیدار با خبرنگاران و روزنامه ‌نگاران هندیجان و ماهشهر از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

حمودی عنوان کرد: غبار روبی قبور مطهر شهدا و امامزادگان میرنعمان (ع) و شاه عبدالله (ع)، دیدار با مسئولان و نخبگان شهرستان هندیجان و شهرستان بندر ماهشهر برنامه‌های ما در این هفته می باشد.

وی افزود: در هفته وقف فرصت خوبی است که ما از خادمان در این عرصه قدردانی کنیم و به جایگاه و منزلت این عزیزان توجه ویژه داشته باشیم. از همه رسانه‌ها بخصوص خبرگزاری ایلنا که ما را در پوشش امور خیریه یاری می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز