خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دزفول در مجلس:

خسارات زیادی به مردم خوزستان وارد آمده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۳۲

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: نیاز داریم در عصر تکنولوژی، تصمیمات صحیحی بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، پاپی زاده، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آبان ماه در افتتاح مرکز مانیتورینگ فرماندهی کنترل و هدایت عملیات استان خوزستان، گفت: کم نداریم حوادث کوچک و بزرگی که در استان اتفاق افتاد و به دلیل عدم واکنش سریع و اقدامات به موقع خسارات زیادی  به مردم و استان وارد شده است.

وی افزود: ما نیاز داریم در عصر تکنولوژی، با استفاده از این ابزار تصمیمات صحیحی بگیریم.

پاپی‌زاده ضمن اشاره به حادثه سیل در سال ۹۴ در خوزستان، تصریح کرد: به دلیل عدم اطلاعات صحیح و تشخیص نادرست و همچنین تصمیم دیر هنگام در رهاسازی آب از سد دز، مردم دچار خسران شدند و استان نیز ده‌ها میلیارد تومان خسارت دید.

وی ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح چنین مرکزی عنوان کرد: با گرد هم آمدن مدیران استان در این مرکز و استفاده از تکنولوژی به روز، امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت اطلاعات دقیق از محل وقوع حادثه را به دست بیاوریم و با اعزام نیروهای واکنش سریع و نظارت بر اجرای صحیح، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم پوشش صددرصدی ظرف مدت کوتاهی اتفاق بیفتد و در اقصی نقاط استان بتوانیم از بخش‌های مختلف، اطلاعات دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز