خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

انتقاد شدید نماینده خرمشهر از مانور بی حاصل وزرای دولت در شلمچه

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۴۹۹

بسیاری از مسئولان کشوری از شلمچه بازدید کردند ولی سبب افزایش اعتبارات به شهر خرمشهر نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرمشهر، در اربعین حسینی همچون سال های گذشته مسئولان بسیاری از مرز شلمچه و همچنین نحوه خدمات رسانی به زائران بازدید کردند اما این بازدید تا چه اندازه در توسعه شهر خرمشهر تاثیر داشته است؟

وزرایی که به نمایندگی از دولت در شلمچه حضور می یافتند می توانستند هر کدام به نوعی سهمی در رفع مشکلات مردم خرمشهر داشته باشند و از طریق هیات دولت اقدامات شایسته ای انجام دهند.

عبدالله سامری، نماینده خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه حضور وزرای دولت در شلمچه تشریفاتی است، اظهار کرد: حضور وزرای دولت در شلمچه وقت مسئولین استانی و شهرستانی را گرفت زیرا آنها به فکر مانور دادن بودند.

وی در همین خصوص افزود: می خواهند در پایتخت اعلام کنند فلان وزیر رفت شلمچه! خب فلان وزیر بیاید شلمچه چه دارویی دارد که مشکل را حل کند؟

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه وزرایی که آمدند شلمچه سخنان آنها صادقانه نبود، عنوان کرد: مواکب شلمچه همه خود جوش و بدون کمک دولتی بودند.

سامری با بیان اینکه مشاهده کردم اعتبارات خرمشهر برای اربعین هزینه شد، توضیح داد: شهرداری از اعتبارات شهری هزینه کرد که این اعتبارات شهری متعلق به مردم است و آقایان باید به شهرداری خرمشهر کمک می کردند.

وی در پایان تصریح کرد: می بینم که دولت تدبیر و امید فقط شعار می دهد ولی عمل با شعار، زمین تا آسمان فرق می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز