خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان در شورای جوانان:

طراحی بندهای مختلفی از بودجه ۹۷ در خصوص اشتغال جوانان/ احساس نیاز به اشتغال جوانان در خوزستان مضاعف است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۹۰

استاندار خوزستان با بیان اینکه بنا بر شرایط مختلف خوزستان، احساس نیاز به اشتغال جوانان در این استان مضاعف است، گفت: بندهای مختلفی از بودجه ۹۷ در خصوص اشتغال جوانان طراحی شده است که باید شرایط در این زمینه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای جوانان اظهار کرد: علیرغم  اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال جوانان، رضایت کامل در این زمینه ایجاد نشده است؛ زیرا هنوز تعداد بیکاران جامعه مخصوصا قشر جوانان قابل ملاحظه است.

وی گفت: با توجه به اعمال تحریم ها و احتمال رکود متعاقب آن، باید تلاش زیادی جهت حفظ وضعیت موجود کنیم. اگر چه  لازم است وضعیت اشتغال برای همه حفظ شود، اما باید اشتغال جوانان بیشتر حفظ شود و سپس جهت ایجاد اشتغال جدید با ساز و کارهای دولت طی سال جاری و سال آینده، تلاش شود.

شریعتی عنوان کرد: بندهای مختلفی از بودجه ۹۷ در خصوص اشتغال جوانان طراحی شده است که باید شرایط  در این زمینه تسهیل شود. بنا بر شرایط مختلف خوزستان، احساس نیاز به اشتغال جوانان در این استان مضاعف است.

استاندار خوزستان بیان کرد:  می توانیم در حوزه هنر نیز تلاش کنیم؛ زیرا ذهن های خلاقی بین جوانان وجود دارد که اگر شرایط فراهم شود امکان به عمل رساندن ایده های آنها ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اهتمام در مسائل مختص جوانان، گفت: باید دستگاه‌ها نظارت کنند تا  تسهیلات منحرف نشوند. باید دستگاه‌های متولی بر  تسهیلاتی که در این شرایط سخت داده می شود، نظارت کنند و تعهد اشتغال نیز بررسی شود.

شریعتی ادامه داد: باید سهم جوانان و ورزش در اشتغال در سال آینده مشخص شود تا نقشه راه در مسیر خودش حرکت کند.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اقدامات خوبی در حوزه ورزش انجام داده است که نتیجه این اقدامات درخشیدن در مجامع بین المللی ورزشی بوده است، اما در حوزه جوانان عملکرد خوبی نداشتیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید در زمینه توجه به مسائل جوانان و انجام برنامه ریزی برای اشتغال جوانان زمان بیشتری گذاشته شود. نباید به امور جوانان بی توجه باشیم.

شریعتی با اشاره به ۱۳ آبان (سالروز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز) بیان کرد: در این روز مسائلی رقم خورده است تا یک روز به یاد ماندنی باشد. در سال جاری نیز در این روز تحریم های یک جانبه را بدون توجه به معاهدات بین المللی اعمال می کنند. شاید از لحاظ اقتصادی سختی هایی ایجاد کنند، اما در حوزه معنوی و بین الملل برگی برای رسوایی آمریکا است. انتظار می رود دستگاه های اجرایی در این روز حاضر باشند و آنچه نمایش می دهند نشان از وحدت ملی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز