خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد:

لزوم تکمیل مطالعات مناطق حاشیه نشین جهت اجرای برنامه های توانمندسازی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۹۵

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر لزوم تکمیل مطالعات مناطق حاشیه نشین جهت اجرای برنامه های توانمندسازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین حسین زاده در جلسه شورای اجتماعی خوزستان که امروز (12 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: شناخت کارشناسی از وضعیت هر کدام از مناطق حاشیه ای حداقل قضیه است. در سند توسعه منطقه علی آباد توصیف کاملی از وضعیت منطقه بود و باید برای مناطق دیگر نیز چنین مطالعاتی انجام شود.

وی با بیان اینکه دید در خوزستان ایجاد طرح توانمندسازی مناطق محروم است، افزود: باید مطالعات در خصوص مناطق حاشیه نشین به پایان برسند تا بدانیم چه برنامه هایی اجرا خواهیم کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به مشکلات مناطق حاشیه نشین، گفت: مردمی که توان مالی نداشتند، بدون کمک دولت مشکل خود را رفع کردند و در حال حاضر مشکلاتی ایجاد کرده اند که دولت موظف است از طریق راه های قانونی مشکلات را حل کند.

حسین زاده بیان کرد: سال های زیادی برنامه ای در خصوص مناطق حاشیه نشین وجود نداشت. پس از حضور شریعتی در استانداری خوزستان، دو راهبرد در این خصوص تعریف شد که نخست افزایش رضایت اجتماعی و دیگری کاهش آسیب های اجتماعی بود. توانمندسازی نیز به گونه ای منجر افزایش رضایت  اجتماعی خواهد شد و مشکلات مترتب از مسائل حاشیه ای را کاهش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز