خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

لزوم ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از تشکل های تعاونی در شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۸۸

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در نشست با معاونت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، خواستار ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از تشکل های تعاونی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این جلسه بر ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از تشکل های تعاونی، با توجه به منابع و استعدادهای موجود در منطقه و اجرایی نمودن طرح های اشتغال زایی خصوصا در زمینه کشاورزی تاکید نمودند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در ادامه اشاره ای به طرح های اشتغال زایی، توسعه ای و تشکیل شرکت های تعاونی کار آفرینی و اشتغال کرد و بر جذب افراد صاحب ایده و جویای کار تاکید نمود.

هاشمی ضمن تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی، بر جذب سرمایه گذار برای شهرستان اشاره کرد و گفت: همه مدیران بر لزوم حمایت و پشتیبانی از تولیدات بومی و داخلی شهرستان من جمله صنایع دستی، صیفی جات  و دیگر محصولات کشاورزی و همچنین معرفی سرمایه گذاران در شهرستان با توجه به پتانسیل ها وظرفیت های موجود تلاش کنند.

وی در پایان بر تشکیل جلسات با حضور و دعوت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، برای اتخاذ تدابیر و تصمیم گیری مناسب، جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و حمایت از کارآفرین های شهرستان تاکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز