خبرگزاری کار ایران

با همکاری پلیس اهواز صورت گرفت؛

بازگشت جوان بوشهری به آغوش خانواده پس از 20 روز بی‌خبری

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: با پیگیری و تلاش پلیس، جوان ۱۵ ساله بوشهری بعد از ۲۰ روز بی خبری به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ" محمدصفری" در تشریح این خبر گفت: امروز به برکت اربعین حسینی و با پیگیری های به عمل آمده از جانب کارکنان کلانتری ۲۳ این فرماندهی جوان ۱۵ ساله بوشهری که بعد از ۲۰ روز بی خبری و بی اطلاعی موجبات نگرانی و تشویش خاطر خانواده خود را فراهم ساخته بود، بالاخره به کانون گرم خانواده اش بازگشت.

سرهنگ صفری در ادامه عنوان داشت: امیررضا معتمدی ۲۰ روز پیش به قصد رفتن به زیارت کربلا از خانه خود واقع در شهرستان گناوه استان بوشهر خارج شده بود، در ادامه مسیر دچار سردرگمی می‌شود و این روند ۲۰ روز طول می کشد. در این مدت علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده از جانب خانواده از شهرستان های همجوار متاسفانه هیچ گونه اطلاع و خبری از ایشان به دست نمی‌آید.

 فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: نهایتا کارکنان کلانتری ۲۳ این فرماندهی موفق می‌شونداین جوان را که به مدت ۲۰ روز در اهواز و در حالت سردرگمی به سر می‌برد را شناسایی و با خانواده ایشان ارتباط برقرار کنند و امیررضا معتمدی ۱۵ ساله را به کانون گرم خانواده بازگردانند.

 والدین امیررضا معتمدی که از پیداشدن فرزندشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند از تلاش‌های رئیس کلانتری ۲۳ این فرماندهی  تشکر و قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز