خبرگزاری کار ایران

‌با حضور مدیرکل امور اجتماعی‌ و فرهنگی استانداری خوزستان برگزار شد؛

نشست بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۰۷

مسائل و مشکلات حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرستان حمیدیه، در نشستی با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل امور اجتماعی و همچنین اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه ضمن ارائه گزارشی از مشکلات این شهرستان، بر نصب گارد حفاظتی بر روی کانال های آبیاری سطح شهر با هدف ایمن سازی و زیباسازی آنها تاکید کرد.

هاشمی با اشاره به مسائل فرهنگی شهرستان و همچنین  شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل خواستار توجه به آموزش و پرورش شهرستان شد. 

وی توجه به ورزش حمیدیه و استعدادهای موجود در این شهرستان را مهم تلقی کرد و افزود:  توجه به ورزش شهرستان و ایجاد نشاط و امکانات ورزشی از ضرورت های شهرستان است.

سپس کریمی کیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برطرف کردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان حمیدیه یکی از برنامه های کاری این اداره است، باید به ارتقاء تحصیلی و مسائل آموزشی این شهرستان توجه شود.

گفتنی است، حاضرین از سطح شهر، مدرسه دخترانه طاهره و پروژه های نیمه تمام ورزش بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز