خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شور و حال وصف ناپذیری در شلمچه حاکم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۰۱

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز شنبه ۵ آبان در بازدید از مرز شلمچه شور و حال حاکم در این مرز را وصف ناپذیر خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در مرز شلمچه، سرلشکر محمدعلی جعفری در جریان بازید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شور و همت مردم ما برای شرکت در آئین اربعین و خدمات رسانی به زائران در قالب مواکب هر ساله بیش از سال گذشته است و این شور و حال را امروز به وضوح در مرز شلمچه دیدیم.

وی افزود: به رغم تمامی تهدیدات و تحریمها، حضور مردم برای شرکت در همایش عظیم اربعین نه تنها کمتر بلکه بیشتر از سال های گذشته بود، توجه به وضعیت هوا و شرایط جوی و باد و بارانی که چند روز قبل در شلمچه بود و امروز هم هست؛ اما مردم با شور و حال فراوان مشغول خدمات رسانی اند.

سرلشکر جعفری اظهار کرد: قدردان تلاش های بخش های مختلف کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، فرمانداریها، استانداریها  و به خصوص مردم هستیم که به طور خود جوش و بی وقفه در قالب موکب ها اقدام به پذیرایی از زایران می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شور و حال عجیبی در شلمچه حاکم است، تصریح کرد: همه شیعیان جهان انتظار این ایام را می کشند.

وی گفت: با تدابیری که برای کنترل و تردد های که توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی در مرزها شکل گرفته خوشبختانه مشکل خاصی نیست و مردم هم به نسبت رضایت دارند و اگر موارد کمی هم در مسیر هست، اینها طبیعی و قابل رفع است.

وی افزود: وحدت و همدلی همه مسلمانان و یک دلی و همصدایی آنها برای مبارزه با دشمنان و ادامه مسیری که امام حسین آن را آغاز کرده است و زیر بار ظلم نرفتند پیام جهانی اربعین است، همه مسلمانها و غیر مسلمانها در این حرکت ضد استکبار جهانی و ضد ظلم وارد شدند و امید است هر چه سریعتر به آرزویشان که ظهور امام رضا است نائل شوند.

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز