خبرگزاری کار ایران

سرکنسول ایران در بصره در گفتگو با ایلنا:

حضور حماسی مردم در اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی کرد/ طرف عراقی همکاری خوبی با زوار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۶۳

سرکنسول ایران در بصره، گفت: علیرغم تمام توطئه ها و برنامه هایی که دشمن از طریق دستگاه تبلیغاتی خود برنامه ریزی کرده بود، با حضور حماسی مردم ایران و مردم جهان اسلام، نقش برآب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، احمد سیاه پوش در جریان بازدید از نحوه خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در این مرز، اظهار کرد: هماهنگی های خوبی با طرف عراقی شده است. در سطح بالا این هماهنگی ها انجام شده و خدمات خوبی را در عراق در دو طرف شلمچه ایران و شلمچه عراق داشتیم.

وی با بیان اینکه امسال علیرغم تمام توطئه ها و برنامه هایی که دشمن از طریق دستگاه تبلیغاتی خود برنامه ریزی کرده بود با حضور حماسی مردم ایران و جهان اسلام، نقش برآب شد، افزود: مردم عزیز ایران با طی مسافت های زیادی به شلمچه می رسند و برای پابوسی از ضریح اباعبدالله الحسین به عراق عازم می شوند.

سرکنسول ایران در بصره ادامه داد: شلمچه مسیر خوبی است و خدمات خوبی را از آن سمت مرز نیز ما داریم و لازم است از دولت عراق و مردم عراق و همه عوامل کمک کننده آنها تشکر کنیم.

سیاه پوش گفت: امسال شاهد هجوم ماشین داران اهل بصره و استان های جنوبی به طرف مرز شلمچه بودیم که به صورت رایگان مردم را به طرف نجف و کربلا منتقل می کردند و همچنین حشدالشعبی که در واقع نیروهای مردمی هستند و در منطقه خدمات خوبی را ارائه می کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص نبود وسائط نقلیه برای زواری که وارد عراق می شوند، تصریح کرد: در طول اربعین حسینی ممکن است این مورد فقط یک روز و یا دو روز به صورت سالانه به دلیل جمعیت زیادی که آنجا جمع می شوند بوجود بیاید و در واقع نبود وسیله، بعد از یکی دو ساعت با تلاش دوستان رفع می شود و قابل طرح با طرف عراقی نیست زیرا بیش از اندازه در حال ارائه خدمات هستند.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز