خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی اربعین قرارگاه چذابه با حضور آیت الله حسن زاده

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۳۴

جلسه ستاد اربعین قرارگاه چذابه با حضور رئیس این قرارگاه دکتر حسین حسین زاده در پنج شنبه 3 آبان برگزار و مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و رئیس قرارگاه چذابه در این جلسه بر لزوم  مدیریت جهادی و اعتقادی  تاکید کرده و ادامه داد: به شکرانه خداوند اکنون که اکثر مشکلات و موانع برطرف شده باید خود را برای مرحله بعدی  یعنی برگشت زوار و همچنین وضعیت آب  و هوایی که در روزهای آینده داریم آماده نگه داریم. 

حسین زاده در این جلسه افزود: الحمدلله تا کنون مشکل خاصی در این مرز در خصوص تردد و یا مشکلات امنیتی نداشتیم و خدمات صورت گرفته برای زوار از جمله راههای مواصلاتی و خدماتی خیلی بیشتر از کشور عراق است.

رئیس قرارگاه چذابه تصریح کرد: با توجه به پیگیریهای مستمر استاندار و علل الخصوص اجرای  برنامه جامع تثبیت مواکب و استقرار مدیران استانی در چذابه و تشکیل ستاد ویژه میدانی با همت مدیران عضو این قرارگاه، تمامی مشکلات و موانع پیش آمده برطرف و کارها به نحو احسن انجام شده است.

در ادامه، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده  امام جمعه موقت اهواز  نیز در این جلسه با اشاره به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مرزهای استان، گفت: وضعیت به نسبت سال‌های گذشته به ویژه در این مرز بهبود پیدا کرده است ولی هنوز  کمبودهایی دیده می شود که باید مرتفع شوند.

وی تصریح کرد: در جلساتی که با مسئولین کشوری و استانی داشتم همیشه گفته ام که اربعین نیازمند اعتبارات ملی است، چرا که اعتبارات استانی کافی نیست. چون این اعتبارات محدود است و برای تکمیل پروژه های عمرانی کفایت نمی کند، و از مسئولان استانی خواست در این خصوص پیگیری ویژه ای انجام دهند.

شایان ذکر است، فرماندار دشت آزادگان و دیگر مسئولین حاضر در جلسه نیز گزارش  مفصلی از اقدامات صورت گرفته و مشکلات و موانع موجود را مطرح و رئیس قرارگاه دستورات مقتضی را در این خصوص صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز