خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

حضور کشورهای اسلامی در اربعین نشان دهنده اتحاد و وحدت شیعیان جهان است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۴۵

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مواکبی که مردم و مسئولان دست به دست هم داده و هم در این سوی مرز و هم در آن سوی مرز بر پا کرده اند در جهت خدمات رسانی به زائران، ارزشمند و قبول درگاه حق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در مرز شلمچه، آیت الله محمد علی جزایری در جریان بازدید امروز پنجشنبه سوم مهرماه از نحوه خدمات رسانی در این مرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: لازم می دانم تا  از تمامی کسانی که در جهت فراهم سازی امکانات برای حرکت آسان زائران تلاش کرده اند قدردانی کنم.

وی افزود: همه کسانی که اینجا گرد هم آمده اند از جان و دلشان به زائران خدمت کرده و این خدمات رسانی هر سال بهتر از سال قبل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر اینکه دریایی از امکانات برای خدمات رسانی به زائران در این منطقه فراهم شده، تصریح کرد: مواکبی که مردم و مسئولان دست به دست هم داده و هم در این سوی مرز و هم در آن سوی مرز بر پا کرده اند در جهت خدمات رسانی به زائران، ارزشمند و قبول درگاه حق است.

آیت الله جزایری تاکید کرد: اربعین برای ما انقلاب امام زمانی شده است، مردم بدانند این جریان که اکنون، مردم علاوه بر ایرانی ها از سایر کشورها همچون پاکستان، هندوستان و آذربایجان و دیگر کشورها به آن می پیوندند و حسین گویان و سینه زنان بر مصائب حسین به مرز می آیند، نشان دهنده اتحاد و وحدت تمامی شیعیان جهان است و باید قدر آن را بدانیم.

وی ادامه داد: حرکت عظیم اربعین یعنی معجزه، که بشارت هایی برای این انقلاب در بر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه، اظهار کرد: یکی از ارگان هایی که مدیون آنها هستیم و افتخار آفریدند، نیروی انتظامی است که زبان برای قدردانی از تلاش آنان قاصر است.

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز