خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان:

داشتن هرگونه داروی گیاهی مشکوک و شبیه به مواد مخدر توسط زائران جرم محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۶۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: همراه داشتن هرگونه داروی گیاهی مشکوک و شبیه به مواد مخدر، قرص های روان گردان توسط زائران در کشور عراق جرم تلقی شده و برای شخص خاطی مجازات به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: فیض حضور در سرزمین عتبات عالیات، توفیقی است که خداوند منان برای زائران اربعین حسینی (ع)  مقرر فرموده است که بروز هرگونه عوارض جسمی، روحی و روانی در افراد، موجب عدم توفیق و ایجاد شبهه در مناسک معنوی و زیارتی می شود.

وی ادامه داد: دولت عراق در سال های اخیر مبادی ورودی خود را به آخرین امکانات کنترلی و حفاظتی مجهز کرده و با بهره گیری از کادر متخصص در چهره زنی، مبادرت به شناسایی زائران معتاد و جست وجوی بار همراه آنان می کنند که امید است شاهد دستگیری و بازداشت زائران به دلیل حمل مواد مخدر چه در ایران و چه در کشور عراق، نباشیم.

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: همراه داشتن هرگونه داروی گیاهی مشکوک و شبیه به مواد مخدر، قرص های روان گردان مانند متادون، قرص های آرام بخش از قبیل انواع مسکن های حاوی کدئین، دیازپام، فلورازپام، کلونازپام، اکسازپام، لورازپام و... در کشور عراق جرم تلقی شده و برای شخص خاطی مجازات به دنبال خواهد داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: بازداشت هر یک از مرتکبان جرایم ذکر شده تابع محدودیت سنی و جنسیت نبوده و به صرف کشف مواد مخدر، فرد حامل آن بازداشت و یا محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز