خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات گفت:

خنثی سازی ۹۹ درصد عملیات های تروریستی در ایران/ شناسایی و دستگیری ۳ تیم انتحاری در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۵۳

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) از هر ۱۰۰ اقدام و عملیات تروریستی ۹۹ مورد آنها را کشف و خنثی می کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس این استان، حجت الاسلام  والمسلمین "سیدمحمود علوی" پیش از ظهر امروز وارد پایانه مرزی "شلمچه" شد و افزود: هرساله شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه خدمت به زائران اربعین و توسعه زیرساخت و ارائه خدمات بیشتر هستیم ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

وی بیان کرد: ما به عنوان مسئول و خدمتگزاران زوار امام حسین (ع) لازم می دانیم همه تلاش خود را به کار بگیریم و امیدواریم با همکاری مسئولان استان، مشکلات بخش های دیگر که نیاز به توجه بیشتر دارند، مرتفع شود.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود سعی می کنند با سرمایه گذاری و تحریک جریان های تجزیه طلب و گروه های تکفیری، اقدام امنیتی در کشورمان انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کشورمان از 100 اقدام عملیاتی تروریست ها 99 مورد کشف شده است که در سطح دنیا بی نظیر است، اظهار داشت: در چند روز اخیر 3 تیم تروریستی قصد داشتند در مسیر زائران حسینی در استان خوزستان اقدام تروریستی انجام دهند که 15 نفر شناسایی و دستگیر شدند.

حجت الاسلام سید محمود علوی در پایان از به کارگیری تمام تلاش و همت سربازان گمنام برای رصد و خنثی سازی عملیات های تروریستی خبر داد و تصریح کرد: از صمیم دل از همه عزیزان، استانداری، فرمانداری و نیروهای انتظامی و عزیزان مرزبان که همه با عشق دست به دست داده اند تا خدمتی عاشقانه به زائران سید الشهدا(ع) کنند، تقدیر می کنم و امیدوارم زائران با امنیت کامل به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز