خبرگزاری کار ایران

افتتاح 4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۴۹

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به نیاز به ارائه خدمات کلانتری در مناطق حاشیه ای طی یک سال گذشته 10 کلانتری در استان خوزستان و 4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز به همت فرماندهی انتظامی استان و مسئولان مربوطه تأسیس شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حسین اشتری" در حاشیه افتتاح کلانتری 28 "ملاشیه" شهر اهواز با سلام و درود بر شهدای استان خوزستان و به خصوص مردم مقاوم شهر اهواز، اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح و راه اندازی کلانتری در حاشیه های شهر که نیاز به ارائه خدمات دارند بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم باشیم.

وی افتتاح این کلانتری را موجب خوشحالی مردم منطقه و ریش سفیدان، معتمدان و بزرگان محل عنوان کرد و افزود: امیدواریم تأسیس این کلانتری موجبات خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور، افتتاح کلانتری در مناطق حاشیه ای را از دیگر اولویت های ناجا برشمرد و گفت: با توجه به شرایط مناطق حاشیه ای نیاز دیدیم که کلانتری در این منطقه تأسیس کنیم.

فرمانده ناجا در پایان ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: با افتتاح این کلانتری بیش از گذشته بتوانیم در خدمت مردم عزیز شهر اهواز و مناطق حاشیه ای آن باشیم و خدمات مورد نیاز آنها ارائه دهیم.

گفتنی است، فرمانده ناجا  در دیداری کوتاه با رئیس و کارکنان این کلانتری گفت: ارتباط با ریش سفیدان، بزرگان و معتمدان محلی را از اولویت های برنامه های خود بدانید و مطمئن باشید هر چقدر این ارتباط قوی تر باشد می تواند امنیت و خدمت رسانی را تقویت کند.

سردار اشتری بر لزوم اجرای مانور محلی توسط گشت های کلانتری تأکید و تصریح کرد: مردم منطقه باید احساس کنند که کلانتری ایجاد شده می تواند درتامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به آنها موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز