خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۴۰

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش عمرانی نیز تعدادی پروژه برای افتتاح مدنظر هستند که می توان به استخر های قدس و آزادی اهواز، هتل ورزش و ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان و هیات های خوزستان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در خصوص برنامه های این اداره کل در هفته تریبت بدنی و ورزش، اظهار کرد: ۶۵۰ برنامه در قالب ورزش همگانی و قهرمانی در هفته تربیت بدنی سازماندهی شده است که این برنامه های متنوع با همکاری ادارات ورزش و جوانان، هیأت های شهرستانی و استانی و همچنین باشگاه های خصوصی و دولتی برگزار خواهند شد.

وی بیان کرد: در بخش عمرانی نیز تعدادی پروژه برای افتتاح مدنظر هستند؛ کار بازسازی هتل ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واقع در مجموعه ورزشی تختی که سال ها رها و به شکل یک متروکه شده بود، توسط بخش خصوص به پایان رسید و در هفته تربیت بدنی به افتتاح می رسد. همچنین استخر قدس پس از ۱۲ سال و استخر بین المللی آزادی پس از سال ها آماده بهره برداری هستند. استخر آزادی تنها استخر موجود در خوزستان است که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی شنا، شیرجه، واترپلو و قایقرانی کاناپلو را دارد که امیدوارم مردم خوزستان بتوانند بهره کافی را از این سرمایه ها ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید این اداره کل، گفت: ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیأت های ورزشی که نیاز مبرم ورزش استان است در هفته تربیت بدنی و ورزش به افتتاح می رسد که امیدوارم با افتتاح آن به میزان بهره وری کارکنان جهت خدمت به جامعه ورزش خوزستان بیفزاید و مطمئنا میزان انگیزه کاری همکاران ما نیز بیشتر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به به شعار روزهای هفته تربیت بدنی، عنوان کرد: روز اول که روز پنج شنبه، ۲۶ مهرماه است به نام "ورزش، اخلاق و فرهنگ عاشورایی، روز دوم "ورزش، خانواده و نشاط اجتماعی"، روز سوم "ورزش، جوان، تربیت و پویایی"، روز چهارم "ورزش و تندرستی مادران، بانوان و دختران"، روز پنجم "ورزش، امید، همدلی و همزبانی"، روز ششم "ورزش، آگاهی بخشی جامه و سلامت شهروندان" و روز هفتم "ورزش، روستا و طبیعت" نام گذاری شده است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین یک روز قبل از آغاز هفته تربیت بدنی، این هفته را با پرواز ۲۰ پاراگلایدر همراه با پرچم جمهوری اسلامی و پرچمی با عنوان تبریک هفته تربیت بدنی در شهرستان رامهرمز آغاز می کنیم. غبار روبی مزار شهدا و مزار پیشکسوتان ورزش همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در روز پنجشنبه از دیگر برنامه های مدنظر است. همچنین دیدار با خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز و برگزاری همایشات پیاده روی خانوادگی و برگزاری مسابقات در بعد قهرمانی و همگانی از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز