خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد:

۸۰ درصد از مسیر ۴ بانده چذابه تا چند روز آینده آماده می شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۸۴

استاندار خوزستان طی بازدید از مرز چذابه، گفت: طبق قولی که داده بودیم ۸۰ درصد از این مسیر تا چند روز آینده آماده می شود اما به دلیل مشکلات مالی کشور و استان و عدم تامین منابع مالی مورد نیاز پیمانکاران، ۲۰ درصد از مسیر باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عصر دیروز شنبه ۲۱ مهر ماه، غلامرضا شریعتی در بازدید از پایانه مرزی چذابه، عنوان کرد: همانند سنوات گذشته، اداره مرزهای چذابه و شلمچه به صورت قرارگاه اعلام گردیده است.

وی افزود: بر همین اساس حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار به عنوان رئیس قرارگاه چذابه و  قدرت الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری به سمت رئیس قرارگاه شلمچه منصوب شدند.

شریعتی اظهار داشت: با توجه به این اقدام، امسال مدیریت پیاده روی  اربعین در مرزها متمرکز شده تا با تعدد مراکز و مراجع تصمیم گیری و اختلاف سلیقه ها مواجه نشویم.

استاندار خوزستان تاکید کرد:  مسیرهای منتهی به مرز چذابه و مابین ایستگاه های صلواتی، باید آسفالت شود و مدیران به این امر اهتمام ورزیده که مسئله اربعین را بصورت ویژه ببینند.

وی خاطر نشان کرد: تمهیدات خوبی برای تامین امنیت مسیر و پایانه های مرزی در شورای تامین استان اندیشیده شده است.

شریعتی تصریح کرد: بروز کوچکترین کمبودی بازتاب بین المللی خواهد داشت، بدین روی هرگونه مشکلی باید سریعا توسط مدیران ذی ربط مرتفع گردد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز