خبرگزاری کار ایران

در شش ماه اول امسال محقق شد؛

معدوم سازی پنج تن مواد غذایی تاریخ گذشته در دزفول

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۶۵

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دزفول گفت: در نیمه نخست امسال، پنج تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در شهرستان دزفول معدوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول،  رضا پورآئین اظهار کرد: این مواد غذایی شامل دوغ محلی، کیک و کلوچه، سوسیس و کالباس بودند.

وی گفت: نیمه نخست امسال در 19 هزار و 698 مورد بازرسی از مراکز و اماکن عمومی شهرستان دزفول، 521 مورد از مواد غذایی نمونه برداری شد.

وی افزود: در این مدت 549 مورد از سامانه آبرسانی شهرستان دزفول و یکهزار و 853 مورد، نمونه برداری از آب آشامیدنی انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دزفول با اشاره به انجام 29 هزار و 593 مورد کلرسنجی از وضعیت آب آشامیدنی در این شهرستان گفت: در 6 ماه نخست امسال مشکلی در آب آشامیدنی شهر دزفول مشاهده نشد ولی در چند مورد از آب روستایی به علت شکستگی لوله ها میزان کلر پائین تر بود که این مشکل به سرعت برطرف شد.

وی افزود: در این مدت 188 مورد شکایت از سوی شهروندان به سامانه 190 شد که بیشتر آنها شکایت از رفع نشدن نواقص بهداشتی و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته بود که به این شکایت ها طی 72 ساعت رسیدگی شد.

پور آیین عنوان کرد: در نیمه نخست امسال، 139 واحد تولید و عرضه مواد غذایی از جمله نانوایی، رستوران و بیرون بر در شهرستان دزفول به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شدند که پس از رفع نواقص فعالیت آنها از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال 13 مورد بازرسی مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، فرمانداری و دیگر نهادهای مربوطه انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دزفول گفت: 139 واحد تولید و عرضه مواد غذایی نیز به علت تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز