خبرگزاری کار ایران

اعتراض مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به داوری های پر اشتباه فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با گله‌مندی نسبت به قضاوت پراشتباه داوران در لیگ برتر برای تیم‌های خوزستانی به ویژه در هفته‌های اخیر، گفت: اگر ما فیلم این بازی‌ها را به فیفا نشان دهیم، به فدراسیون فوتبال ایران بابت این قضاوت‌ها می‌خندد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهارکرد: از فدراسیون فوتبال می خواهم که به موضوع داوری ورود کند؛ زیرا تیم‌های خوزستانی تاکنون از تصمیمات اشتباه داوری بسیار متضرر شده اند.

وی بیان کرد: استان خوزستان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و درست نیست زمانی که هوادار برای حمایت و تماشای بازی تیم مورد علاقه اش به ورزشگاه می رود تا با این ورزش دلش کمی خوش شود، آنگاه با اشتباهات بسیار داوری، هوادار مسابقه زیبایی را شاهد نباشد و بازی خوب تیم‌های خوزستانی زیر سوال برود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما تمام تلاش مان را برای کنترل هواداران انجام می دهیم؛ ولی زمانی که داوران با اشتباهات بسیار خود، جو بازی را بهم می زنند این هوادار با مشاهده بی عدالتی و بی تدبیری از خود واکنش نشان می دهد.

وی با بیان این که داوران با قضاوت های دور از انتظار خود در حال ضربه زدن به فوتبال خوزستان هستند، ادامه داد: در دیدار اخیر نفت آبادان و پیکان و بازی تیم‌های استقلال‌ خوزستان و تراکتورسازی شاهد قضاوت نامناسب، پراشتباه و جنجالی داوران بودیم، به صورتی که بازی نفت و پیکان با اعتراض بسیار هواداران نیز همراه بود. همچنین در بازی فولاد و ماشین سازی نیز داور با کم تجربگی خود در روند بازی تاثیر گذاشت تا تیم فولاد به حق خود نرسد. می خواهم بدانم بابت این نوع داوری‌ها چه کسی جوابگوی مردم و باشگاه های خوزستانی است؟ ما با این داوری ها ناامید شده ایم و گویا دیگر نباید به فکر تیم‌داری باشیم. با چنین رفتارهایی انگیزه را از باشگاه‌های خوزستانی می گیرند.

حیدری عنوان کرد: من در خصوص داوری ها با تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده ام و خواستار رسیدگی به این موضوع شدم. همچنین به او گفتم که ما در خوزستان به اندازه کافی مشکل داریم و اگر فدراسیون می تواند با این نوع داوری های پراشتباه برخورد کند که هیچ، در غیر این صورت ما موضوع را قانونی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: اگر ما فیلم این بازی ها را که توام با اشتباهات بسیار داوران بوده به فیفا نشان دهیم، به فدراسیون فوتبال ایران می‌خندد. به هر حال با این ناداوری‌ها سر ورزش خوزستان را می‌برند و ما انتظار داریم که فدراسیون و اصفهانیان نظارت لازم را داشته باشند تا بیش از این حق تیم های خوزستانی ضایع نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان تاکید کرد: اگر فدراسیون نمی تواند فکری به حال این موضوع کند و به وضعیت داوری سر و سامان دهد، بگوید تا ما خودمان پاسخ خوبی برای مردم خوزستان بابت بی توجهی فدراسیون نسبت به این مهم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز