خبرگزاری کار ایران

بحرینی مقدم خبر داد:

مواد اولیه از شنبه به گروه ملی فولاد می آید/ پرداخت حقوق خرداد کارگران تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۹۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با اشاره به تامین مواد اولیه و راه‌اندازی مجدد خط تولید گفت: حقوق خردادماه کارگران گروه ملی فولاد ایران، روز شنبه یا یکشنبه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیدعلی بحرینی مقدم اظهار کرد: با تغییرات در هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه گروه ملی و اقاله شرکت گروه ملی به بانک ملی ایران و بعد از پیگیری های صورت گرفته، خوشبختانه حقوق خردادماه کارگران این کارخانه روز شنبه یا  یکشنبه پرداخت می شود.

وی افزود: علاوه بر آن، برای راه اندازی خط تولید و تامین مواد اولیه از شرکت فولاد خوزستان، تقریبا مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با اشاره به روند عرضه کالای شرکت فولاد خوزستان در بورس، تصریح کرد: از روز شنبه با مجوز اخذ شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت، روزانه 2 هزار تن شمش از شرکت فولاد خوزستان تا سقف 40 هزار تن، خارج از بورس وارد کارخانه گروه ملی می شود و بعد از دو سال رکود و تعطیل بودن خط تولید، شاهد راه اندازی و تولید مجدد این کارخانه قدیمی خواهیم بود.

بحرینی مقدم با اشاره به مشکلات عدیده ای که این شرکت داشت، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده، گروه ملی بعد از ماه ها تعطیلی به حالت عادی و فعالیت دوباره بر می‌گردد و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و بدهی های این کارخانه از محل تولید انجام می شود.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از فروش محصولات، اولویت این شرکت، پرداخت حقوق به تاخیر افتاده پرسنل خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با اشاره به افزایش قیمت محصولات نوردی، گفت: پیش بینی می شود با فروش این محصولات، مشکلات گروه ملی به صورت بنیادین حل شود و با توجه به ظرفیت پرسنل این شرکت قدیمی و به نام، آینده روشنی برای آن ها رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز