خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

در استان خوزستان نگاه اولویت دار به طرح های اشتغالزا وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۶۷

استاندار خوزستان گفت: افرادی که مطابق با مسیر تعیین شده از سوی دولت حرکت نکنند کنار گذاشته می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال خوزستان در سالن جلسات حوزه استاندار، با اشاره به اینکه پیشرفت ایجاد شده در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال قابل ملاحظه نیست اظهار کرد: افرادی که در پرداخت تسهیلات سنگ اندازی و مانع ایجاد اشتغال می شوند بیمار هستند.

شریعتی عملکرد صفر برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات را به معنای بی‌مسئولیتی آنها دانست و خاطر نشان کرد: باید تمام پرونده های متقاضیان مورد بررسی قرار گیرد. درخصوص پرداخت تسهیلات هیچ کوتاهی قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه اشتغال در روستاها تنها کشاورزی و دامداری نیست، افزود: در استان خوزستان نگاه اولویت دار به طرح های اشتغالزا وجود ندارد درحالی که این امر مورد تاکید دولت است.

استاندار خوزستان در ادامه به رتبه بانک های خوزستان در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و بیان کرد: بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات رتبه نخست را کسب کرده اما این بدان معنا نیست که از تمام ظرفیت ابلاغی برای پرداخت تسهیلات استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه عملکرد ضعیف بانک های دیگر نسبت به بانک کشاورزی سبب این امر شده گفت: در واقع سایر بانک ها در مقایسه با بانک کشاورزی ناکارا بوده اند. بانک کشاورزی تاکنون برای 155 طرح مبلغ 525 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در خوزستان پرداخت کرده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: میانگین پرداخت تسهیلات در بانک های کشور 85 درصد از منابع آنها است، اما بانک های استان خوزستان تنها 49 درصد از این منابع را تسهیلات می دهند که کمترین سهم پرداخت تسهیلات را در بین بانک های کشور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز