خبرگزاری کار ایران

توسط سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت؛

تقدیر از فعالیت های شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۹۱۲

دومین جلسه کارگروه تخصصی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان خوزستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و نماینده سازمان های مردم نهاد استانداری خوزستان و جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهرزاد لیموچی رئیس شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران خوزستان طبق دستور کار جلسه با ارائه گزارش عملکرد در ۴ ماهه نخست سال جاری و تشریح برنامه های آینده شبکه، جلسه را آغاز کرد و به این موضوع اشاره نمود که از ظرفیت تمامی تشکل‌ها در کارگروه های ۱۲ گانه شبکه استفاده خواهیم کرد و در اولین فرصت کارگروه اطلاع رسانی و خبرنگاران مدیریت بحران را در زیر مجموعه شبکه راه اندازی خواهیم کرد و همچنین در مانور استانی زلزله که توسط قرارگاه ارتش مستقر در استان در دی ماه برگزار خواهد گردید مشارکت جدی خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز با تاکید بر اینکه ادارات می بایست از ظرفیت داوطلب محوری تشکل‌های مردم نهاد استفاده کنند و بتوانند اختیاراتی را طبق وظایف تخصصی به سمن ها تفویض کنند، گفت: این امر باعث مشارکت و کمک مردم به دولت خواهد شد.

کیامرث حاجی زاده ابراز داشت: شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران خوزستان بازوی توانمند اداره کل در خدمت رسانی به مردم طبق دستورالعمل سازمان در قبل، حین و بعد از بحران خواهد بود. اما مهمترین وظیفه شبکه مردم محوری آن می باشد که از طریق آموزش و آگاهی بخشی مردم را برای مواقع بحران توانمند کند تا بتوانیم ضریب تاب آوری جامعه را افزایش دهیم.

وی ابراز خرسندی کرد که سازمان مدیریت بحران کشور از فعالیت های شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران استان خوزستان تقدیر کرد، و از روند فعالیت های شبکه ابراز امیدواری نمود و افزود: این یک افتخار بزرگ برای مجموعه استانداری و عموم مردم خوزستان می باشد و همه ادارات استان باید در رشد و بالندگی شبکه کمک کنند.

در پایان این نشست، دفتر شبکه هماهنگی در محل اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان رسما" افتتاح گردید و سیروس داودی نماینده سازمان های مردم نهاد با بیان این موضوع که با تمامی ادارات استان آمادگی همکاری مشترک را داریم، بیان داشت: این توانمندی وجود دارد که دفاتر شبکه های تخصصی تشکل‌ها در تمامی ادارات کل راه اندازی شود که در این میان نماینده شهرداری اهواز و اداره کل منابع طبیعی اعلام همکاری کردند که انشاالله با توافقاتی که صورت خواهد گرفت بتوانند در گسترش همکاری مشترک اقدامات خوبی را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز