خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان خواستار شد:

تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی هلال احمر خوزستان/ احداث ۶ پایگاه امداد و نجات در استان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۶۱

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: هلال احمر روند رو به رشدی را طی می کند و به لحاظ لجستیکی تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی اظهار کرد: با تلاش های صوت گرفته و با توجه به ضرورت توجه به زیرساخت های توسعه در هلال احمر استان، برای تکمیل مجتمع امدادی هلال احمر در اهواز، مرکز آموزش نجات غریق جنوب غرب کشور در خرمشهر، اردوگاه و مرکز آموزش تخصصی امداد و نجات در اندیمشک و احداث ۶ پایگاه امداد و نجات، اعتباری جدید اختصاص داده شد.

وی با بیان این که هلال احمر روند رو به رشدی را طی می کند و به لحاظ لجستیکی تقویت شده است، افزود: بحث توریسم درمانی و احداث هتل در کنار مرکز جراحی محدود هلال احمر آبادان در دستور کار این جمعیت قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی چند مجموعه در استان خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۲ میلیارد ریال برای بیماران صعب العلاج و سرطانی در گلریزان دو ماه پیش جمع آوری شد و این برنامه نشان داد که هلال احمر در جامعه از اعتماد عمومی بالایی برخوردار شده و امیدواریم که این فعالیت های عام المنفعه روز به روز افزایش یابد.

خدادادی ادامه داد: در آینده نه چندان دور بخش مددکاری برای بیماران صعب العلاج و سرطانی در کنار داروخانه احداث می شود.

وی با اشاره به اقدامات هلال‌احمر برای مشارکت در کمک به حل بحران آب آبادان و خرمشهر و روستای ابوالفارس رامهرمز تصریح کرد: از مجموعه های مختلف کمک هایی برای ارسال به آبادان و خرمشهر دریافت کردیم و مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت نیز با تهیه تانکر آب برای کمک به مردم این دو شهر کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در شرایط سخت و بحرانی همواره در کنار مردم است، اظهار کرد: در کنار مردم بودن برای ما افتخار محسوب می شود و مردم نیز احساس کردند که هلال احمر واقعا در کنارشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز