خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:

به زودی بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری در ورزش خوزستان کلنگ‌زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۱۴

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری در ورزش خوزستان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به زودی با حضور بخش خصوصی و مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به زودی استخر شادگان، ساختمان جدید اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی و چندین زمین چمن مصنوعی به افتتاح خواهند رسید. همچنین بازسازی بیش از 10 سالن ورزشی مدنظر است. در سال 96 کارهای خوبی در ورزش خوزستان اتفاق افتاد که تمام آن‌ها ماحصل همدلی و همراهی تمام دست‌اندرکاران و به ویژه استاندار خوزستان بود که وقت بسیار خوبی برای پیگیری مسایل ورزش استان گذاشت.

وی افزود: همچنین هفته آینده برای اولین بار اقلام ورزشی ویژه ورزش روستایی با حضور استاندار خوزستان در سطح روستاهای استان توزیع خواهد شد. کلنگ‌زنی استادیوم ورزشی شهرستان کارون که از شهرهای مظلوم و محبوب استان است و زیرساخت‌های کمی بهره می‌برد، مجموعه ورزشی بانوان و استخر ملاشیه از جمله‌های پروژه‌ها در دستور کار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قدردانی از روسای هیات‌های ورزشی که با وجود تمام مشکلات، صادقانه پای کار هستند، عنوان کرد: قرار است طی سال جاری 70 زمین چمن مصنوعی تاسیس شوند که کارهای اعتباری و هماهنگی آن‌ها انجام شده است. همچنین کارهای مربوط به ساخت سالن غرب کارون که در منطقه دو هزار واحدی نفت قرار دارد، انجام شده است.

وی بیان کرد: بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری در ورزش خوزستان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به زودی با حضور بخش خصوصی و مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کلنگ زنی می‌شود . این پروژه در کشور نادر است و از بزرگترین پروژه‌های جنوب غرب کشور محسوب می‌شود.

حیدری بیان کرد: دفتر اقتصاد در ورزش خوزستان نیز به زودی افتتاح می‌شود. اقتصاد در ورزش برای ما بسیار مهم است و خواستار بیشتر شدن حضور بخش اقتصادی در ورزش هستیم. همچنین در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم و استاندار خوزستان هم حضور داشت، در خصوص مغفول ماندن ماده هفت در برنامه ششم توسعه که ظرفیتیی برای استان خوزستان است، صحبت کردیم که خوشبختانه وزارت ورزش در حال انجام هماهنگی‌هایی با وزارت اقتصاد است. اگر این مهم صورت بگیرد، بخشی اعظمی از مشکلات هیات‌های ورزشی استان حل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نشاط اجتماعی در استان، گفت: این جشنواره تلفیقی از هنر، ورزش و تفریحات سالم است که در شهر به شهر استان خوزستان برگزار می‌شود. این جشنواره با همکاری فرمانداران، صدا و سیما، و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرایی خواهد شد. ما معقتدیم خوزستان نیاز به شادی و امید دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌ که در مجمع قبلی هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان قول داده بودیم که یک زمین چمن مصنوعی برای ورزشکاران این هیات آماده شود، عنوان کرد: به قول خود عمل کردیم و این زمین در اختیار هیات قرار دارد. همچنین جا دارد به رییس جدید این هیات تبریک بگویم و از زحمات آقای صفراحمدی سرپرست هیات نیز قدردانی کنم.

وی خطاب به انصاری رییس جدید این هیات نیز، عنوان کرد: این هیات شرایط خاصی دارد و باید در لایه‌های مختلف جامعه کنکاش کنید و به دنبال حامی مالی باشید. خیلی‌ها علاقه‌مند به کمک به این هیات هستند و شما تنها باید ارتباطات زیادی داشته باشید. همچنین باید در بخش درآمدزایی، تجلیل از پیشکسوتان، استفاده از نظرات پیشکسوتان و کمک به نخبگان برای مدال‌آوری‌های بیشتر تلاش شود. ما هم در کنار شما هستیم و سعی می‌کنیم کمک‌هایی داشته باشیم. تلاش کنید از بخش خصوصی نیز بیشتر استفاده کنید و امیدوارم تحولات خوبی را در این هیات شاهد باشیم. این هیات می‌تواند مدال‌آوری بسیاری داشته باشد.

حیدری در پایان، ادامه داد: ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌شود و ما منتظر این نتیجه هستیم که به محض اعلام به ما، اطلاع‌رسانی خواهد شد. در سال 95 این اداره‌کل در رده نخست قرار گرفت و امیدوارم در سال 96 نیز به جایگاه خوب و نتیجه ارزشمندی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز