خبرگزاری کار ایران

اخذ 27 میلیارد تومان تسهیلات برای 2 پروژه گردشگری در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۳۹

معاون سرمایه‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان، از اجرای دو پروژه گردشگری تأمین مالی ‎شده در استان خوزستان از محل منابع صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احسان زارع‎اصل اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‎های دولت تدبیر و امید به منظور فرآهم آوردن زمینه‎های توسعه زیرساخت‎های گردشگری و اشتغال‎زایی در سطح کشور، یک پروژه ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان ماهشهر و یک پروژه ایجاد هتل در شهرستان اهواز با دریافت مجموع تسهیلاتی به مبلغ 27 میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی، تسریع خواهند شد.

وی با اشاره به میزان اشتغال پیش‎بینی‎ شده برای این دو پروژه، افزود: با بهره‎برداری از این دو پروژه دست‎کم برای 145 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

معاون سرمایه‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان درخصوص چگونگی فرآیند دریافت تسهیلات توسط مجریان، عنوان کرد: مجریان پروژه‎ها پس از دریافت موافت اصولی، اجرای پروژه را آغاز می‎کنند و زمانی که پیشرفت فیزیکی پروژه به سقف 20 درصد برسد، در صورت نیاز به تسهیلات، مجریان موضوع را اعلام می‎کنند و ما نیز این مجریان را به سازمان میراث فرهنگی در تهران معرفی می کنیم تا پس از بررسی‎ها به صندوق توسعه ملی معرفی شوند.

وی تأکید کرد: دریافت تسهیلات برای این دو پروژه از منابع صندوق توسعه ملی، از سوی سازمان مرکزی میراث فرهنگی مصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز