خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز در استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۹۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند در خصوص اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز که در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی خوزستان برگزار شد، افزود: پس از گذشت سال‌ها در استان خوزستان نیاز به یک جشنواره ملی در حوزه تئاتر احساس شد که سال گذشته در رایزنی با پیشکسوتان این عرصه و همکاری استاندار خوزستان، بنا شد جشنواره‌ای در گستره ملی برای اهواز تعریف شود.

وی افزود: اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از ١ تا ٧ مرداد ماه در استان خوزستان با حضور ٢٥ گروه منتخب از ١٥ استان کشور به اجرا در خواهد آمد.

جوروند با بیان اینکه این جشنواره هر سال با محوریت یکی از شاخصه‌های استان خوزستان آغاز به کار خواهد کرد گفت: موضوع جشنواره امسال نفت است که گروه‌های شرکت‌ کننده در این جشنواره با محوریت نفت آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت و در سال‌های آینده این جشنواره با موضوعات شاخص دیگر در استان مانند فولاد، آب، کشاورزی و ریزگردها برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: جشنواره ملی تئاتر اهواز امسال در گستره ملی و از سال آینده در سطح بین‌المللی در استان به اجرا در خواهد آمد.

وی ضمن معرفی ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان دبیر جشنواره ملی تئاتر اهواز، بیان کرد: از همه صاحبنظران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه دعوت می‌شود تا برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم فرهنگی در استان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همکاری کنند.

محمد جوروند در پایان افزود: امیدوارم این رویداد فرهنگی بتواند گامی مثبت در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان خوزستان باشد.

 این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری استانداری خوزستان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شهرداری اهواز در استان خوزستان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز