خبرگزاری کار ایران

کلنگ احداث پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان ایذه به زمین زده شد

کد خبر : ۶۱۷۷۱۴

مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان ایذه با حضور نماینده شهرستان ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، با پیگیری های صورت گرفته توسط هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان، با حضور وی، مسئولین ادارات و جمعی از مردم  منطقه انجام شد.

نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات مسئولین شبکه بهداشت و درمان، گفت: با توجه به شرایط خاص این منطقه و حادثه خیز بودن جاده عبوری که منجر به فوتی های زیادی شده بود. نیاز مبرم به اورژانس جاده ای داشت که با پیگیری و مکاتبات فراوان و با مساعدت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مجوز احداث 2 پایگاه اورژانس جاده ای را گرفتیم و امروز پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان را کلنگ زنی کردیم.

 نایب رئیس اول کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در ادامه، تصریح کرد: امیدواریم روند ساخت و ساز این پروژه درمانی طی زمان تعیین شده به پایان برسد و با افتتاح این مرکز در مسیر پر تردد و حادثه خیز پیان، گامی هر چند کوچک در جهت خدمت رسانی به مردم محروم منطقه برداشته باشیم.

در ادامه، مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه، بیان داشت: این زمین را یکی از خیرین منطقه بنام غلامی به متراژ 300 متر مربع اهدا نمود است و جهت ساخت آن به متراژ 197 متر مربع و با حمایت بنیاد برکت صورت گرفته است.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز