خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات سینمایی استان خوزستان

کد خبر : ۶۱۶۳۹۰

نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات سینمایی استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این نشست با حضور ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید امین سپهریان رییس اداره هنری سینمایی این اداره کل و جمعی از مدیران مسئول شرکت‌ها آموزشگاه‌ها و موسسات سینمایی در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه هنرمندان است و همه هنرمندان در حوزه‌های مختلف باید با خانه خود در تعامل باشند.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌های سینمایی به هر شکل و مضمونی که باشد نیاز به اندیشه و تفکر دارد و برنامه‌هایی که در حوزه سینما تدوین می‌شوند باید با درس گرفتن از کاستی‌های گذشته، برای حرکت به جلو تدوین و برنامه‌ریزی شوند.

ناصر چنانی ضمن اشاره به نقش پررنگ بخش خصوصی در حوزه سینما تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم کارهای بزرگتری در حوزه سینما در استانی که مهد هنر است را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر استان خوزستان در سال ٩٦ اشاره کرد و گفت: بخش عمده فیلم‌های اکران شده در این جشنواره بر اساس نیاز جامعه و مسائل روز تولید و با استقبال خوب مردم فهیم و هنردوست خوزستان روبرو شد که این مسئولیت ما را به مراتب سنگین‌تر خواهد کرد.

در پایان مدیران مسئول آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات سینمایی به بیان مشکلات و ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

لازم به ذکر است: همچنین اعضای نظارت بر آموزشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات آزاد سینمایی انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز