خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در فرودگاه اهواز مطرح کرد:

خوزستان به طور ویژه مورد توجه دولت است/ با اعتماد مردم مشکلات استان برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۹۸

وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی اهواز گفت: شهادت می‌دهم هفته ای نیست در دولت مباحث مربوط به خوزستان مطرح نشود و دستورهای رئیس جمهور در هر جلسه برای حل مشکلات استان پیگیری نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز پنجشنبه سوم اسفندماه با استقبال استاندار خوزستان وارد فرودگاه اهواز شد.

وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در نشست مشترک با روسای فدراسیون های ورزشی به خوزستان سفر کرده است.

 اهواز سومین شهر کشور پس از تبریز و همدان است که از نشست مشترک فدراسیون های ورزشی با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان میزبانی می کند.

در این سفر یک روزه هر کدام از معاونین وزیر به یکی از شهرستان های استان خوزستان سفر می کنند و بازدیدها و برنامه های مختلفی خواهند داشت.

سلطانی فر در جمع خبرنگاران گفت: معاونین وزارت و روسای فدراسیون‌ها به همراه من آمدند تا در اکثر شهرستان ها به بررسی مشکلات و پروژه های ناتمام بپردازیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با همه توان و بضاعتم به اهواز آمدم تا کمک کنم به رشد فرهنگی و ورزشی استان خوزستان، رسالت خودم می‌بینم که نقش عمیق‌تری در جهت توسعه فرهنگی استان‌هایی مثل خوزستان که ظرفیت بسیار بالایی دارد ایفا کنم. توسعه کشور در همه ابعاد نیازمند اقدامات مختلفی است که مهمترین آن اعتماد بین مردم و مسئولان است.

سلطانی فر ادامه داد: این احساس باید در مردم ایجاد شود که مسئولان دغدغه‌ای جز حل مشکلات مردم نداشته باشند، همچنین مردم باید امید داشته باشند و این امید و اعتماد به آینده، آینده بهتری را رقم می زند.

انتهای پیام/
بیژن بهوندی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز