خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

آبادان میزبان جایزه ملی شهید رهنمون

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۷۵

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آبادان هم بهچون سال‌های گذشته میزبان جایزه ملی شهید رهنمون و کنگره علمی تروما و طب رزم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا آموزنده اظهار داشت: ششمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون و هشتمین کنگره علمی تروما و طب رزم به میزبانی آبادان برگزار می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: فعالیت‌ های علمی و پنل‌های تخصصی این گردهمایی روز چهارشنبه نهم اسفندماه در بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) آبادان برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به برگزاری رزمایش بهداشت و درمان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر اشاره کرد و افزود: این رزمایش صبح روز 5شنبه دهم اسفندماه آغاز می‌شود.

وی از زمان اعطای جایزه ملی شهید رهنمون گفت و خاطر نشان کرد: این جایزه نیز عصر دهم اسفند در همان اردوگاه شهید باکری به برگزیدگان اهدا می‌شود.

آموزنده تصریح کرد: در برنامه امسال از 26 شهید، 8 پزشک شهید، 7 فرمانده شهید بهداری، 6 پرستار و بهیار شهید و 5 دانشجوی شهید با حضور خانواده ایشان تجلیل به عمل می‌آید.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از عباس شیبانی از فرهیختگان بهداشت و درمان گفت و بیان کرد: با بهره جستن از نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته برنامه امسال را اجرایی می‌کنیم.

آموزنده برگزاری این کنگره را یک رویداد فرهنگی تعریف کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود از حضور روایان جنگ نیز در این برنامه استفاده شود.

شایان ذکر است جلسه هماهنگی ششمین آیین اعطای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون وهشتمین کنگره علمی تروما و طب رزم با حضور سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی کل سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز