خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

انجمن میراث فرهنگی مسئولان را به سرمایه‎گذاری در میراث قانع کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۷۷

استاندار خوزستان با بیان این‎ که انجمن میراث فرهنگی خوزستان می‎تواند با برحسته ساختن موضوعات مربوط، مسئولان استان را به سرمایه‎گذاری در این حوزه قانع سازد گفت: در سایه تحقق این موضوع، میراث فرهنگی استان مطابق با آن ‎چه که هست به دنیا شناسانده می‎شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه انجمن میراث فرهنگی استان که شامگاه هشتم بهمن‎ ماه در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد با تاکید بر تشکیل جلسات این انجمن به صورت مداوم، افزود: میراث فرهنگی از جمله موضوعات مهم استان خوزستان است که تا حدودی مغفول مانده است.

وی ادامه داد: موضوع میراث فرهنگی با وجود قابلیت‎‌های فراوان در این حوزه، به علت گسترده بودن استعدادهای دیگر استان از جمله نفت، پتروشیمی، بندر، کشاورزی و ...کمی مغفول مانده است و باید شناسانده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به این ‎که قدمت و میراثی که در استان خوزستان وجود دارد به همراه تمدن بین‎النهرین در کمتر جایی از کشور دنیا یافت می شود، گفت: امید می‎رود انجمن میراث فرهنگی خوزستان کمکی کند و با جبران عقب‎ ماندگی ‎های استان در حوزه میراث فرهنگی، به عنوان یک راهنما عمل نماید و در بحث‌های مطالعاتی و پژوهشی نقش موثر خود را ایفا کند.

وی اضافه کرد:این انجمن می‎تواند با برجسته ساختن موضوعات مربوط به میراث فرهنگی، ما مسئولان استانی را نیز به سرمایه‎گذاری در این حوزه قانع سازد تا حوزه میراث فرهنگی استان را مطابق با آن‎ چه هست و آن ‎چه واقعیت دارد به کشور و دنیا بشناسانیم.

  اولین جلسه انجمن میراث فرهنگی استان، با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان و 20 عضو این انجمن برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز