خبرگزاری کار ایران

پایگاه سلامت زندان دزفول افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۹۹

در راستای ارائه خدمات نوین بهداشتی و درمانی به زندانیان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول پایگاه سلامت در زندان این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول هدف از راه اندازی این پایگاه را ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به جمعیت موجود در زندان عنوان کرد و افزود: احتمال وجود یک سری رفتارهای پرخطر در میان این گروه  بیشتر است و دسترسی به آنان در خارج از زندان داری ضوابط و قوانین خاصی است، لذا راه اندازی این پایگاه فرصتی بسیار خوبی است تا بیماری های واگیر هم چون اچ. آی. وی و سل و … را کنترل و درمان کنیم.

محمد سعید سخاوت مدیر زندان دزفول نیز در آئین افتتاح ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از برنامه های بهداشتی و درمانی زندان گفت: با راه اندازی این پایگاه تمامی زندانیان جدید الورود غربال گری، چکاب کمال می شوند و در صورت مبتلا به بیمار سریعاً برنامه های درمانی برای وی اجرا خواهد شد.

مدیر زندان دزفول با بیان این که تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه می گردد؛ افزود: کلاس های بهداشت فردی، گروهی و همچنین بهداشت محیط نیز توسط متخصصین این پایگاه برای گروه های هدف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز