خبرگزاری کار ایران

شورای اداری پست خوزستان برگزار شد؛

ارزیابی عملکرد ادارات پست شهرستان های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۶۰

جلسه شورای اداری پست خوزستان با محوریت درآمد پست شهرستان های خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه شورای اداری دی ماه پست خوزستان با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات پست شهرستان ها، ستادی و اجرایی و کارشناسان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل پست استان بر لزوم پیگیری مستمر روسای ادارات در خصوص پیگیری تفاهم های موجود، وصول مطالبات و پیگیری روزانه امورات محوله، کنترل، نظارت در نحوه ارائه خدمت، تشکیل جلسات مستمر با مسئولین شهرستان و هم چنین ضرورت شناسایی بازار های جدید جهت حرکت رو به رشد تاکید کردند.

حموله در ادامه افزود: از خدمات نیابتی پست خوزستان به عنوان فعالیت های جدید در پست استان خوزستان نام برد که فعالسازی و جذب ترافیک مناسب در این قرارداد ها را که منجر به کسب درآمد بیشتر خواهد شد از مسئولیت های روسای ادارات پست استان دانست.

تاکید بر کیفیت به عنوان اصل اساسی در پست و منشا حفظ وجهه و برند پست در کشور از دیگر بخش های سخنان وی بود که بیان داشت: توزیع نقطه پایانی ارائه خدمت در پست است که تمامی عملیات پستی و کیفیت اجرای آن ها باید به توزیع مناسب و در کوتاه ترین زمان منجر شود.

حموله در ادامه از راه اندازی باجه های رایگان پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند در سراسر استان سخن گفت و تاکید کرد با توجه به اهمیت این سرویس نظارت بیشتر و دقیق تری صورت گیرد. 

وی هم چنین با تاکید بر توزیع پست عصر گاهی و توزیع موفق بالای 95 درصد آن ها را بسیار مهم برشمرد و از روسای شهرستان ها خواست با جدیت به این مهم دست پیدا نمایند.

در این جلسه روسای ادارات شهرستان ها گزارشی از حوزه سرپرستی خود ارائه نمودند و دستورات مقتضی توسط مدیر کل جهت رفع موانع احتمالی صادر گردید.

هم چنین معاونین اداره کل و روسای ادارات ستادی و اجرایی استان هم گزارشاتی از حوزه سرپرستی خود ارائه دادند.

در پایان جلسه از رئیس اداره پست خرمشهر به دلیل عملکرد مثبت وی در کسب درآمد این شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

شایان ذکر است بدلیل عملکرد مناسب در طی 9 ماه گذشته از روسای ادارات پست شهرستان مسجد سلیمان، بهبهان و اهواز هم تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز