خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

پروژه مسکن مهر نفت اهواز طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۳۷

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه مسکن مهر نفت اهواز طبق برنامه زمان بندی شده باید پیش برود و بخشی از پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احمد اصغری مهرآبادی امروز، 9 دی ماه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر 2000 واحدی نفت اهواز اظهار کرد: باید بخشی از این پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی در این بازدید، به پیمانکار دستور دادند طبق برنامه زمان بندی شده باید پیش بروند و بخشی از پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد و بخش دیگر آن در 2 مرحله در سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

اصغری مهرآبادی در خصوص بخش‌ های جانبی و خدمات‌ رسان هم قول همکاری و مساعدت داد که با همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌ های خدمات رسان مشکلات مرتفع شود.

وی ابراز امیدواری کرد که پروژه‌ های آموزشی، خدماتی و بهداشتی هم زمان با ساختمان‌ ها پیشرفت فیزیکی‌ شان ادامه یابد.

اصغری مهرآبادی گفت: مکان‌ های آموزشی از جمله مدارس در مقاطع مختلف باید هنگام تحویل منازل آماده شود و خدماتی از جمله بازارچه محلی و مرکز بهداشت نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است.

هم چنین قرار شد بقیه موارد و درخواست‌ های متقاضیان این پروژه در شورای مسکن استان مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز