خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن جنوب خبر داد:

حذف قطار های عادی از ناوگان ریلی جنوب

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۶۸۴

مدیر کل راه آهن جنوب گفت: قطار عادی از شبکه ریلی محور جنوب حذف و قطار لوکس ترکیبی ۶ و ۴ تخته جایگزین آن می شود که فعالیت خود را شروع کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالکریم درویش زاده گفت: در مسیر اهواز به تهران علاوه بر قطار های قبلی یک قطار چهار تخته لوکس فدک که بهترین نوع قطاری است که هم اکنون در شبکه ریلی ایران فعالیت می کند در این مسیر ایجاد شده است.

وی افزود: این قطار یک روز در هفته حرکت دارد و باز در صورت وجود تقاضا ابتدا به صورت یک روز در میان و سپس هر روز می شود، وی اذعان داشت: در ایام نوروز متناسب با تقاضا قطار اضافه می شود و علاوه بر آن قطار گردشگری را در ایام نوروز خواهیم داشت.

مدیر کل راه آهن جنوب تصریح کرد: تعداد قطار های ما در حال حاضر محدود است و دو قطار به سمت مشهد داریم که یک قطار به صورت یک روز در میان است و یک قطار هم هر روز به سمت مشهد می رود.

درویش زاده گفت: در صورت وجود تقاضا از جانب مردم برای سفر به مشهد وجود داشته باشد قطار های روزانه را افزایش می دهیم.

وی اضافه کرد: همان طور که به مردم خوزستان قول دادیم قطار عادی از شبکه ریلی محور جنوب حذف و قطار لوکس ترکیبی ۶ و ۴ تخته جایگزین آن شد که فعالیت خود را شروع کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز