خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

3 سال طلایی پیش‌ روی ورزش خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۳۹

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سه سال آینده، سال‌ های طلایی ورزش خوزستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در مجمع انتخاباتی هیات گلف استان که در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با بیان این که تاریخ گلف ایران با خوزستان عجین شده است، اظهارکرد: من از رییس فدراسیون گلف می‌خواهم که از ظرفیت پیشکسوتان خوزستان در فدراسیون استفاده شود، هر چند که می‌دانم سعیدی نظر مثبتی به این موضوع دارد.

وی با تبریک به رییس جدید هیات گلف خوزستان، گفت: تاکنون تغییراتی در راس هیات‌ های ورزشی داشته‌ایم که باز هم ادامه خواهد داشت، چرا که همکاران ما فعالیت‌ های هیات‌ ها را رصد می‌کنند. علت این که می‌گوییم باید مجامع سالانه هیات ها برگزار شود هم این است که این طور نباشد که یک نفر به عنوان رییس هیات انتخاب شود و سپس چهار سال بعد او را نقد کنیم. تمام تلاش و هدف ما این است که فعالیت هیات‌ ها را به روز رصد کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی به خود گرفته است و این سرعت خوب را مدیون مجموعه تصمیم‌ گیرنده استان که در راس آن، استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس و رئیس برنامه و بودجه استان قرار دارند، هستیم.

وی افزود: بار ها گفته‌ایم که سه سال آینده خوزستان، سال‌ های طلایی ورزش خوزستان هستند و دوست داریم که در این مسیر که با سرعت پیش می‌رویم، سهم گلف خوب دیده شود. چند شهرستان ما در این رشته فعال هستند که به گذشته گلف بر می‌گرد اما اکنون باید به دنبال کار جدید باشیم.

حیدری خاطر نشان کرد: از رییس جدید هیات گلف خوزستان می‌خواهم که حتما یک برنامه‌ریزی ویژه برای سه سال آینده گلف خوزستان، در بخش های مختلف از جمله زیرساخت‌ ها، بانوان و آقایان داشته باشد و بر اساس برنامه حرکت کند که هم به نفع هیات و هم به سود اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است. نگاه ما فقط به آمار نیست و اتفاقات مثبت باید ملموس باشد.

وی افزود: در گلف بخش بانوان واقعا مغفول مانده است که حتما باید برای آن برنامه‌ریزی ویژه‌ ای صورت بگیرد. پیشنهاد من این است که با پیگیری‌ ها رییس هیات، تفاهم‌نامه‌ ای بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی بسته شود تا در استان خوزستان این کار جدید را آغاز کنیم. از رییس فدراسیون نیز می‌خواهم که در این زمینه به ما کمک کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از گلف خوزستان انتظارات بسیاری داریم، زیرا هر کسی که تاریخ ورزش خوزستان را ورق می‌زند، بخشی از آن را با رشته گلف ورق می‌زند. از رییس جدید هیات انتظار داریم که از ظرفیت تمام نیرو های موجود در استان استفاده کند و این یعنی مدیریت صحیح؛ پس به این صورت نباشد که کسی کنار بماند و دیده نشود، البته اگر کسی خودش علاقه مند به کار نیست، بحث دیگر است.

وی افزود: ما به روسای هیات‌ ها گفته‌ایم که با کسی تعارف نداریم و حتی در برخی مواقع مجبور به تغییر روسای هیات‌ ها شده‌ایم. اگر احساس کنیم با تغییر ریاست هیات‌ ها اتفاقی نمی‌افتد، زیرمجموعه آن را هم تغییر می‌دهیم.

حیدری خاطر نشان کرد: فرمانداران سراسر استان با تاکید استاندار با ورزش همراه هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد. امسال هنوز بحث ارزش افزوده، رنگی جدی به خود در ورزش نگرفته است. اما از سال آینده قرار است در برنامه پنج ساله ششم توسعه، فقط در بخش ارزش افزوده بیش از 330 میلیارد تومان پول وارد ورزش شود. پس باید برای این اعتبار تفکر و برنامه داشته باشیم و باید ظرفیت هر منطقه را در نظر بگیریم تا ان شاءالله اتفاق خوبی رقم بخورد.

وی گفت: حال ورزش خوزستان رو به خوبی است، به شرط آن که همه ما پای کار باشیم و برای آن وقت بگذاریم. در بخش زیرساختی در حال اتمام پروژه‌ های نیمه تمام هستیم و خبر خوشی که باید بدهم این است که با موافقت وزیر ورزش و جوانان، یکی از آرزو های دیرینه ورزشکاران خوزستانی یعنی تکمیل سالن ورزشی 4500 نفری اهواز برآورده خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: سلطانی‌فر اعلام کرد که تمام مبلغ تکمیل این سالن را پرداخت خواهد کرد. پیش از این قرار بود مبلغ تکمیل این سالن به صورت 50 – 50 از سوی استان و وزارت ورزش باشد. جا دارد از وزیر ورزش بابت این اقدامش قدردانی کنم. به زودی پروژه‌ های نیمه تمام بسیاری را به بهره‌برداری خواهیم رساند و اتفاقی که شاید برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد، این است که تا پایان سال پنج استخر جدید را افتتاح خواهیم کرد و این جزو اولویت‌ های اصلی ما است.

وی گفت: هم چنین پیست دوچرخه‌ سواری اهواز چهره زیبایی به خود گرفته است و طی روز های آینده نیز میزبان تیم دوچرخه‌ سواری هستیم. هم چنین در بخش ورزش‌ های سالنی در رشته دو و میدانی به دنبال این هستیم که از سال آینده، کلنگ سالن اختصاص دو و میدانی خوزستان را به زمین بزنیم. کار های خوبی در حال صورت گرفتن است. تمام تلاش ما این است که بنیه مالی هیات‌ های ورزشی را قوی کنیم و برنامه ویژه‌ ای برای این بخش داریم.

حیدری در پایان عنوان کرد: امروز علیجانی به عنوان رییس جدید هیات گلف خوزستان انتخاب شد و انتظارم این است که عزیزان این رشته کمی صبور باشند و رییس هیات را تنها نگذارند و او را کمک کنند. ما هم به این هیات کمک می‌کنیم تا ورزش گلف تکان بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز