خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی بندرامام برنده اولین جایزه سرآمدی ایران توسط بنیاد EFQM اروپا

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۴۸

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با کسب بالاترین امتیاز در میان شرکت‌ های ایرانی به عنوان برنده اولین جایزه سرآمدی ایران توسط بنیاد مدیریت کیفیت اروپا به جایزه جهانی تعالی سازمانی راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ارزیابی این دوره جایزه توسط ارزیابان رسمی موسسه EFQM در شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام انجام پذیرفت. بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته از سوی مدیریت ارشد شرکت و در راستای نیل به تعالی سازمانی، این ارزیابی در تاریخ 11 لغایت 14 آذر ماه سال جاری با حضور ارزیابانی از پنج کشور اروپای ( آلمان – سوئیس – اسپانیا – اکراین – لهستان) انجام شد. ارزیابان موسسه EFQM با مطالعه دقیق اظهار نامه تدوین شده توسط شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و برگزاری 35 جلسه با حضور مدیران ارشد و 82 مصاحبه انفرادی با پرسنل سطوح مختلف سازمان، دستاورد های ارزنده شرکت را مورد بررسی موشکافانه قرار دادند و در انتها شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام با کسب امتیاز در بازه 600-550 موفق به دریافت جایزه سرآمدی ایران از بنیاد مدیریت کیفیت اروپا گردید. بر این اساس برای اولین بار در ایران، این شرکت مجوز حضور در جایزه سرآمدی جهان (GEEA) در سطح تندیس در سال آینده میلادی را نیز کسب نمود.

این جایزه در نخستین گردهمایی سرآمدی کسب و کار بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در ایران که در تاریخ 27 آذر ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار گردید، توسط مدیر عامل بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) به مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام اهداءگردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز