خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه عنوان کرد:

حضور فرشاد بلفکه در تیم کشتی بیمه رازی غیر قانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۳۴

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه نسبت به حضور غیرقانونی فرشاد بلفکه با تیم بیمه رازی تهران اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هوشنگ حاتمی در خصوص تخلف آشکار تیم بیمه رازی تهران در جذب فرشاد بلفکه، گفت: واقعا بسیار خنده آور است کشتی گیری که با ما قرارداد دارد متاسفانه در لیست تیم رقیب ما است.

وی اظهار کرد: در لیگ برتر کشتی علیرغم‌ قرارداد ثبتی که فرشاد بلفکه با ما داشت فقط دو کشتی برای تیم ما گرفت و بعد از آن دیگر خبری از وی نشد و همان موقع مشخص شد قبل از دیدار نهایی تیم بیمه رازی با وی وارد مذاکره شد و تخلف بزرگی را مسئولین این تیم انجام داده اند و مانع کشتی گرفتن بلفکه در دیدار فینال شدند.

حاتمی تصریح کرد: در این خصوص بلافاصله شکوائیه را تنظیم و به فدراسیون کشتی تنظیم کردیم ‌اما هیچگونه رسیدگی به اعتراض ما نشد و این موضوع یک تخلف آشکاری است که از سوی فرشاد بلفکه انجام شده است.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه افزود: اگر این کشتی گیر برای تیم بیمه رازی کشتی بگیرد بی شک به اتحادیه جهانی کشتی شکایت خواهیم کرد امیدواریم فدراسیون به این موضوع ورود کند و جلوی کشتی گرفتن فرشاد بلفکه را بگیرد.

هوشنگ حاتمی در ادامه گفت: فقط بیمه رازی نیست که هزینه می کنند دیگر تیم هایی هم وجود دارد که بدون اسپانسر در لیگ برتر و جام باشگاه های جهان شرکت می کنند اما اگر فقط هدف قهرمان شدن این تیم است اعلام کنند تا دیگر تیمی شرکت نکند.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه در پایان افزود: امیدواریم به خاطر جو مسابقات جلوی کشتی فرشاد بلفکه را بگیرند و نگذارند حق تیمی ضایع شود.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز