خبرگزاری کار ایران

قیصر کُرد بیان داشت:

بهره مندی بیش از ۲۸۰۰ مددجوی ماهشهری از خدمات آموزش خانواده

کد خبر : ۵۶۶۴۸۳

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر از خدمات این نهاد در بخش فرهنگی به مددجویان طی سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده یکی از رویکردهای مهم فعالیت های فرهنگی کمیته امداد است گفت:  ۲۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر در سال جاری از خدمات آموزش خانواده بهره مند شده اند.

وی با اشاره به ارائه شیوه های آموزشی هدفمند به خانواده های تحت حمایت افزود: ارائه خدمات آموزشی به منظور اصلاح سبک زندگی خانوارها و مصونیت بخشیِ آنها از آسیب های اجتماعی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت افزایش مهارت های زندگی مددجویان انجام می شود ادامه داد: با بهره مندی خانواده های تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می توان از بروز هر گونه آسیب اجتماعی پیشگیری کرد.

وی افزود: جایگاه و اهداف ازدواج و معیار های صحیح انتخاب همسر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی شامل اعتیاد، پیامدهای مخرب ماهواره و ... از جمله خدمات آموزشی خانواده به مددجویان بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر گفت: مخاطبان این کارگاههای آموزشی زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج و .... می باشند.

کُرد با بیان اینکه بیش از ۳۶۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند، بیان داشت: ارائه خدمات آموزشی با هدف ارتقا آگاهی و بینش خانواده های تحت حمایت انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز