خبرگزاری کار ایران

مدال طلای جهان بر گردن کشتی گیر آکادمی سینا صنعت ایذه

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۴۲

کشتی گیر نونهال آکادمی سینا صنعت ایذه در مسابقات جهانی جام کودک موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، بیستمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک با قهرمانی کشتی گیر آکامی سینا صنعت ایذه همراه شد.

در این مسابقات که با حضور چند کشور صاحب نام جهان از صبح جمعه سوم آذر ماه در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد، در دومین روز این مسابقات رامین احمدی از آکادمی کشتی سینا صنعت ایذه  در وزن ۳۵ کیلوگرم با شکست دادن حریفانی از ارمنستان، مولداوی، اکراین، عراق و حریفانی از کشورمان، مدال طلای این مسابقات را برگردن خود آویخت.

آکادمی کشتی سینا صنعت ایذه که به مدیریت ملک محمد بویری سرمربی قهرمان باشگاه های جهان در رده های سنی مختلف فعالیت می کند از بدو تاسیس همانند تیم بزرگسالان تا کنون کشتی گیران زیادی را به کشتی ایران معرفی کرده و در هر رده ای آکادمی سینا صنعت ملی پوش دارد و این پوئن بسیار مهمی برای این آکادمی با توجه به حضور تیم بزرگسالان سینا صنعت در لیگ برتر کشتی ایران می باشد‌‌.

بر این اساس بعد از کسب این موفقیت، علی بابا احمدپور مدیر عامل سینا صنعت ایذه طی پیامی این عنوان مهم جهانی را به رامین احمدی و مردم ورزش دوست ایذه تبریک گفت.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز