خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره «آب یعنی آبادانی» در مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۵۸۹

جشواره " آب یعنی آبادانی" جهت تعدادی از پیش دبستانی های شهرستان مسجدسلیمان در محل دریاچه سد تمبی و با همکاری ادارات شهرداری، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و اداره حفاظت محیط زیست در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، وحید شالوئی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه سنین کودکی بهترین دوران برای نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف انرژی است و با توجه به مسئله کمبود آب در کشور، به منظور آموزش اصلاح الگوی مصرف آب، این جشنواره در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید، افزود: در این برنامه موضوعات مختلفی از جمله: اهمیت و ارزش آب، چرخه آب، راه های مصرف صحیح آب، نحوه انتقال آب از تولید تا منازل مسکونی، چگونگی آلوده شدن آب و عوامل آلاینده آن، طرح سوال تصویری به همراه توضیح و تفسیر آن در خصوص راه های آلودگی آب و... همراه پخش موزیک آموزشی مناسب در خصوص آب و آلودگی های آن آموزش داده شد.

همچنین در این برنامه کارشناس بهداشت نیز در خصوص کنترل مصرف آب و انجام فعالیت های بهداشت فردی توضیحاتی ارائه داد.

شایان ذکر است، در پایان این جشنواره، مسابقه نقاشی با موضوع آب و محیط زیست (یکی از راه های مصرف صحیح آب) بین شرکت کنندگان برگزار گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز