خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ سه فوتبال ایران؛

مهرگان دره شهر ایلام ۱ - سپاه ایذه ۳ / سپاهان در آستانه ی صعود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۸۵

تیم فوتبال سپاهان ایذه موفق شد با غلبه بر میزبان خود مهرگان دره شهر ایلام، در آستانه صعود قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران امروز دوشنبه هشتم آبان با پیروزی تیم سپاهان ایذه مقابل مهرگان دره شهر ایلام  میزبان خود به پایان رسید.

در این بازی که در ایلام برگزار شد شاگردان یعقوب سلحشور سرمربی کاردان تیم فوتبال سپاهان ایذه موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ میزبان خود مهره گان دره شهر ایلام را شکست دهد.

برای سپاهان ایذه در این دیدار، سید عیسئ موسوی در دقایق ۳۰ و ۳۲ و محمد داراب پور دقیقه ۹۰ گلزنی کردند.

نماینده مظلوم فوتبال ایذه با کسب سه امتیاز این دیدار ، فاصله خود را با تیم صدر جدول به ۲ امتیاز رساند و جایگاه خود را در مکان سوم جدول تثبیت کرد.

سپاهان ایذه در این بازی با ترکیب،علی خون میرزایی، اسماعیل کیانی، احسان موسوی، کاظم اسماعیلوندی، پیمان زندی، سجاد فرهادی، یعقوب سلحشوری، مسعود محمودی، رشید عزیزی، عیسی موسوی و محمد محمدی به میدان رفت که در نیمه دوم رشید عزیزی جای خود را به محمد داراب پور داد.

مهدی مردانی بازیکن بلند قامت سپاهان در دقیقه 55 با خروج کاظم اسماعیلوندی وارد زمین شد و یعقوب سلحشور در دقیقه ۸۰ ‌جای خود را به سجاد پرستار داد.

گل حریف را نیز پیمان زندی بازیکن سپاهان ایذه به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

یعقوب سلحشور سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایذه در پایان این بازی اظهار کرد: بازی خیلی سنگینی بود، که تیم حریف و تماشاگران بعد از اینکه با دو گلی که از ما دریافت کردند به نشان اعتراض به سمت داور حمله ور شدند و بازی به مدت 15 دقیقه متوقف شد تا با دخالت نیروی انتظامی بازی از سر گرفته شود.

سلحشور با ابراز گلایه مندی از مسئولین ایذه گفت: واقعا متاسفیم برای مسئولینی که فقط شعار می دهند در حالیکه مسئولین شهرهای دیگر از جمله نماینده، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین ارشد آن شهر برای نماینده فوتبالشان سنگ تمام می گذارند.

سرمربی سپاهان ایذه در ادامه افزود: با توجه به ارتباطی که با برخی از تیم ها دارم از حمایت همه جانبه مسئولانشان می گویند اما مسئولان ما فقط بلد هستند بعد از هربازی در فضاهای مجازی تبریک بگویند که این پیام ها دردی را دوا نمی کند.

سلحشور اظهار داشت: در این بازی نبی امیدی مربی تیم دو وعده غذایی را از منزل درست کرد تا به علت بی مهری و بی اعتنایی مسئولان ایذه مشکلی نداشته باشیم. واقعا باید به حال این مسئولین تاسف خورد.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز