خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

احتمال کناره گیری سپاهان ایذه از لیگ دسته سه فوتبال کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۲۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایذه عنوان کرد: با توجه به روند روبه رشد تیم، انتظار حمایت از مسئولین داریم که اگر چنین نشود قطعا از ادامه لیگ انصراف خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، یعقوب سلحشور سرمربی تیم فوتبال سپاهان این شهرستان در گفتگویی با ایلنا عنوان کرد: با توجه به روند روبه رشد این تیم، انتظار حمایت از مسئولین را داریم که اگر چنین نشود قطعا از ادامه لیگ انصراف خواهیم داد.

در این گفتگو، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایذه به سوالات خبرنگار ایلنا پاسخ داد.

*در مورد نتایج اخیر سپاهان ایذه در لیگ دسته سه فوتبال بگوید؟

از نتایج راضی هستم و این نتایج و این اتفاقات در فوتبال شهرستان ایذه برای اولین بار رقم خورده است و با این بازیهای خوب مردم و تماشاگران با فوتبال شهرستان آشتی کردند و در بازی قبلی شاهد پر شدن ورزشگاه پیر تختی ایذه بودیم.

*برای اولین بار یک تیم از ایذه در لیگ سه فوتبال ایران شرکت کرد و شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد دارد در این خصوص صحبت کنید؟

بله کاملا درست است برای اولین بار است که یک تیم خودش نایب قهرمان استان می شود و به لیگ 3 راه پیدا می کند و الان هم یکی از شانس های صعود به پلی اف لیگ 2 هست که این امر با همت و توان بازیکنان بومی رقم خورده است.

*سپاهان در یک قدمی صعود به مرحله دوم است اما شرایط مالی خوبی ندارد، چرا؟

بله کاملا درست است شرایط مالی مان اسفناک هست، انگار صعود به مراحل بالاتر برای هیچکس اهمیتی ندارد و فعلا کمک ها به سپاهان فقط در حد حرف و شعار بوده، ولی در شهرهای دیگر پول هزینه می شود تا امتیاز خریداری کنند. با این وضعیت ادامه دادن واقعا سخت و دشوار است،ما حتی برای رفتن به شهرهای دیگر برای نهار و شام بازیکنان، فلافل و سمبوسه به آنان می دهیم.

*قبل از شروع لیگ خیلی ها برای کمک اعلام آمادگی کردند آیا چنین موضوعی به واقعیت پیوست؟

خیر، اصلا واقعیت نداشت و کسی در ادامه راه کمک مان نکرد.

*چه صحبتی با مسئولین ایذه خواهید داشت؟

از این عزیزان خواهش دارم که به کمک جوانان شهرشان بیایند و اگر مسئولین و نماینده شهر کمک نکنند ،قطعا در ادامه بازیها انصراف خواهیم داد و مسئولین  این شهر خودشان باید جوابگوی مردم و طرفدران فوتبال شهرستان باشند.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز