خبرگزاری کار ایران

‏مدیر امور بهره برداری برق ناحیه جنوب شرق خبر داد:

اتمام پوشش عایقی پست برق ۴۰۰ کیلوولت اصلی ماهشهر‏

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۹۷

مدیرامور بهره برداری ناحیه جنوب شرق معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات پوشش عایقی پست برق ۴۰۰ کیلوولت اصلی ماهشهر که در شرایط سخت آب و هوایی شروع شده بود با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمیدرضا زرین جویی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شرایط بهره برداری بسیار سخت به لحاظ دمای محیط، پدیده های شرجی و گرد خاک که بطور مستمر در این ناحیه حاکم است و به جهت جلوگیری از بروز حوادث گسترده شبکه برق، عملیات پوشش عایقی پست برق 400 کیلوولت اصلی ماهشهر از تیر ماه سال جاری در منطقه شروع و در مهرماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: انجام پوشش عایقی (RTV ) ایستگاه یادشده به لحاظ پایداری شبکه برق ناحیه و همچنین رینگ400 کیلوولت استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این عملیات بدون هیچگونه حادثه تجهیزاتی و یا اشتباه عملیاتی در ایمنی کامل با موفقیت خاتمه یافت.

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرق در اهمیت انجام پوشش عایقی، افزود: پوشش عایقی (RTV ) با توجه به خاصیت آب گریزی و مقاوم بودن در شرایط شرجی، مه و جلوگیری از جریان خزشی نقش بسزایی در پایداری پست های برق دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز