خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۵ میلیاردی لوازم خرازی قاچاق در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۲۷

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله لوازم خرازی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان از انتقال یک محموله کالای قاچاق مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خوزستان با مستقر شدن در جاده کمربندی "اهواز – اندیمشک" و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از کامیون متوقف شده تعداد زیادی لوازم خرازی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است، خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز