خبرگزاری کار ایران

توسط معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان صورت گرفت؛

تشریح مفقود شدن کارگر چینی در مسجد سلیمان/ اعزام بالگرد هلال احمر به منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۳۶

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تداوم جستجو برای یافتن کارگر گمشده در منطقه تل بزان شهرستان مسجدسلیمان به صورت هوایی و زمینی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، صادق سلامت با اشاره به مفقود شدن یک کارگر چینی به نام چنگ چانگ چون اظهار کرد: این کارگر 45 ساله روز شنبه هیجدهم شهریورماه در حدود ساعت 9:30 دقیقه به سوی محل استراحت کارگران (کمپ) خارج شد که با توجه به عدم تسلط بر جاده های محلی، راه برگشت به کمپ را گم کرد.

وی افزود: آخرین تماس چنگ چانگ چون در حدود ساعت 13:30 با همکارش بود که در این مکالمه از گم کردن راه برگشت به محل استراحت خبر داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به اعلام مفقودی این کارگز چینی به کشیک جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان، جستجو از شامگاه شنبه 18 شهریور توسط عوامل امدادی این جمعیت در منطقه تل بزان آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

سلامت بابیان اینکه چانگ چون در کمپانی چینی پیمانکار دکل های حفاری مشغول کار است، افزود: با توجه به گستردگی و وسعت منطقه و کوهستان های صعب العبور، از روز یکشنبه بالگرد جمعیت هلال احمر خوزستان به همراه تیم امداد هوایی و تیم سگ های زنده یاب به منطقه اعزام شد که پس از ساعت ها گشت زنی و جستجوی هوایی، نتیجه ای در بر نداشت.

وی تصریح کرد: تیم سگ های زنده یاب و تیم های جستجو و نجات هلال احمر مسجدسلیمان عملیات دشت بانی را تا شب گذشته ادامه داده و از صبح امروز (دوشنبه) این روند از سر گرفته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز